نماینده ولی فقیه در دیدار با جانشین معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور:

پیشگیری مانع بروز فساد فضای مجازی در جامعه می شود

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۹:۱۱:۲۸
کد خبر: ۸۰۵۲۵۷
پیشگیری مانع بروز فساد فضای مجازی در جامعه می شود
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در برخی مواقع متاسفانه تقلید از بیگانه زمینه فساد را فراهم کرده است و امروز فضای مجازی بسیار مهم است البته نسبت به این موضوع به وظیفه عمل نشده و باید با شرایط زمان پیش برویم یعنی نباید فضای مجازی را به دست دشمن بدهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی حجت اسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با جانشین معاون اجتماعی نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه پیشگیری همیشه بهتر از درمان است اظهار کرد: در اسلام "پیشگیری زمینه‌ای" از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و بسیاری از فضایل اخلاقی که باید در جامعه رعایت شود نیز پیشگیری زمینه‌‌ای است که اگر پیشگیری در این زمینه به موقع در جامعه انجام شود فسادی را شاهد نخواهیم بود.وی افزود: در برخی مواقع متاسفانه تقلید از بیگانه زمینه فساد را فراهم کرده است و امروز فضای مجازی بسیار مهم است البته نسبت به این موضوع به وظیفه عمل نشده و باید با شرایط زمان پیش برویم یعنی نباید فضای مجازی را به دست دشمن بدهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: چیز ی کم نداریم و به لطف خدا دارای جوانان مبتکر، فعال و آماده هستیم از جلمه دستاوردهای انقلاب اسلامی این است کشوری که در چهل سال قبل در ردیف کشورهایی بود که انواع و اقسام موارد را باید خارجی‌ها اداره می کردند اکنون به جایی رسیده است که در برخی علوم جزء 5 الی 10 کشور برتر دنیاست.

عبادی بیان کرد: کمک نکردن به موقع دولت مردان به جوانان و عدم برنامه و فکر باعث شده تا در یک مورد سرنوشت ساز که همان فضای مجازی است عقب بیفتیم و این ابزار را در دست دشمن قرار دهیم.

وی تصریح کرد: اگر زمینه توسط مسئولین ذیربط فراهم می‌شد کار نیروی انتظامی کمتر می‌بود و می‌توان از وقوع انحرافات فردی جلوگیری کرد اما بسیاری از این انحرافات، رنگ سیاسی، تهاجم، باند و باندبازی و براندازی دارد بنابراین از طریق یک فساد چندین تیر رها می‌شود که هم جوان فاسد شود و هم تهاجم اجرا شود و در این راستا وظیفه نیروی انتظامی بسیار سخت و دشوار است.

امام جمعه بیرجند گفت: با وجود تمامی این موضوعات باز هم می‌شود پیروز میدان‌ها بود و جلوی فساد و تهاجم بیگانه را گرفت بیش از 80 درصد اقدامات پلیس امر به معروف و نهی از منکر است و امیدوارم شما نیز در این راه موفق و پیروز باشید.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز