مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی خبرداد:

همایش رسانه و چهل سالگی انقلاب

۱۳۹۷/۱۱/۰۷ - ۱۹:۱۰:۰۳
کد خبر: ۸۰۵۲۶۰
همایش رسانه و چهل سالگی انقلاب
سمانه سالاری مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی از همایش رسانه و چهل سالگی اقلاب خبرداد و افزود: در همایش رسانه و چهل سالگی انقلاب آثار خبرنگاران با موضوع انقلاب به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، سمانه سالاری مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی از همایش رسانه و چهل سالگی اقلاب خبرداد و افزود: در همایش رسانه و چهل سالگی انقلاب آثار خبرنگاران با موضوع انقلاب به نمایش گذاشته می شود.  

وی با اشاره به برگزاری دوره های مقدماتی خبرنویسی در استان گفت: برگزاری دوره های پیشرفته نیز در سال آینده پیگیری می شود. 

مدیرعامل خانه مطبوعات استان خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون 50 نفر از اعضای خانه مطبوعات در همایش های مختلف شرکت کردند و اگر کسی تمایل داشته باشد در همایش های آموزشی خارج استان شرکت کند به پشتوانه خانه مطبوعات پشتیبانی می شود. 

وی گفت: برای کاغذ مطبوعات استان نیز ظرفیت ها به مرکز ارسال و پیگیری می شود. 

سالاری حمایت از خبرنگاران توان یاب را یادآور شد و گفت: سعی شده مشکلات این افراد بررسی و موفقیت هایشان معرفی شود. 

وی برگزاری تورهای رسانه ای را از جمله اقدامات خانه مطبوعات عنوان کرد و افزود: اولین تور برای معرفی قابلیت ها و مشکلات شهرستان سربیشه انجام شد و سایر شهرستان ها نیز برای برگزاری چنین تورهایی تقاضا داشته اند که بعد از دهه فجر پیگیری می شود. 

وی با اشاره به رونمایی از کارت عضویت اعضای خانه مطبوعات در مراسم روز خبرنگار امسال تصریح کرد: این کارت ها به پشتوانه استانداری و توسط خانه مطبوعات تا فروردین سال آینده صادر می شود. 

مدیرعامل خانه مطبوعات خراسان جنوبی همچنین از برگزاری مسابقه خاطره نویسی توسط خبرنگاران خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شغل خبرنگاری با خاطرات جذابی همراه است این مسابقه در مراسم روز خبرنگار یا جشنواره مطبوعات برگزار می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز