اختصاصی برنا:

طرح گردشگری معدن به پیشنهاد برنا در خراسان جنوبی

۱۳۹۷/۱۱/۱۳ - ۱۰:۱۳:۵۹
کد خبر: ۸۰۷۴۵۷
طرح گردشگری معدن به پیشنهاد برنا در خراسان جنوبی
عضو شورای مرکزی نظام مهندسی معدن کشور در گفتگوی و پیشنهاد اختصاصی با برنا گفت: معدن مس، ذغال سنگ و بازالت منشوری ظرفیت های خوبی برای حوزه گردشگری معدن است و قول می دهیم که در این حوزه گردشگری استان ظرفیت هایمان را ارتقاء دهید

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، داود شهرکی عضو شورای مرکزی نظام مهندسی معدن کشور در گفتگوی و پیشنهاد اختصاصی با برنا گفت: معدن مس، ذغال سنگ و بازالت منشوری ظرفیت های خوبی برای حوزه گردشگری معدن است و قول می دهیم که در این حوزه گردشگری استان ظرفیت هایمان را ارتقاء دهید.

وی از سفر معاون معدنی وزارت صنعتف معدن و تجارت به خراسان جنوبی خبرداد و بیان کرد: به زودی وزیر صمت هم به خراسان جنوبی سفر خواهد کرد.

او گفت: در سال آینده خبرهایی از ذخایر مس و سرب، روی، منیزییت و طرح های اکتشاف به مردم و رسانه ها اعلام خواهیم کرد و برای حمایت از بخش معدن تخفیف های ویژه ای در حوزه اخذ حقوق دولتی انجام شده که امیدواریم سال آینده هم از این ظرفیت استفاده کنیم.

شهرکی خاطرنشان کرد: ایمنی معادن ذغال سنگ را مطالبه داریم و کمیته بحران ذغال را تشکیل دادیم و در یک فروچارت تخصصی تمامی تجهیزات ایمنی معادن را در اختیار معدن داران قرار میدهیم. عضو شورای مرکزی نظام مهندسی معدن کشور از پیش بینی سفر رئیس نظام مهندسی معدن کشور به استان خبرداد.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار 2 میلیارد و 200 کمک های فنی اعتباری در استان انجام شد که بیش از 100 واحد صنعتی تسهیلات سرمایه در گردش گرفتند و طرح های توسعه ای یکی از اولویت ها ما است.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز