رئیس پلیس راه استان سمنان تاکید کرد؛

تردد در جاده های شمالی سمنان فقط با زنجیر چرخ

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۹:۱۹
کد خبر: ۸۰۸۱۱۸
تردد در جاده های شمالی سمنان فقط با زنجیر چرخ
تردد در همه گردنه های برف گیر استان سمنان فقط با زنجیر چرخ ممکن است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سرهنگ تقی کبیری رئیس پلیس راه استان سمنان گفت : در گردنه های بشم ، خوش ییلاق ، آهوان و جاده شهمیرزاد - فولاد محله برف می بارد و ترددخودروها در این مسیرها فقط با زنجیر چرخ ممکن است .
وی از رانندگان خواست ضمن خودداری از سفرهای غیر ضروری ، در صورت الزام به سفر سوخت کافی ، وسایل گرمایشی و مقداری غذا به همراه داشته باشند و با رعایت فاصله طولی ، از سرعت و سبقت غیر مجاز بپرهیزند.
سرپرست اداره راه و ترابری دامغان هم گفت: محور ارتباطی دیباج به گلوگاه در این شهرستان به دلیل بارش برف و کولاک مسدود است.
ابوالفضل نظری افزود: بارش برف و کولاک شدید از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شد و از ساعت 10 موجب بسته شدن محور دیباج از استان سمنان به گلوگاه در حوزه مازندران شد.
وی خاطرنشان کرد: نمک پاشی، استفاده از خودروهای برف روب برای کنارزنی برف جاده های اصلی و خدمت رسانی به مسافران در راه مانده در گردنه های خطرناک محورهای دامغان از اقدام‌های اداره راه و ترابری است.
با ورود سامانه بارشی به استان سمنان ، بارش برف و باران در این استان تا روز سه شنبه ادامه دارد .
بر اساس تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی، دمای هوا در استان سمنان روزهای دوشنبه و سه شنبه بین سه تا 6 درجه کاهش نسبی خواهد یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز