معتمدیان در جمع مردم شهر دیهوک از توابع بزرگترین شهرستان ایران(طبس)

توجه مقام معظم رهبری فقط توسعه استان و مردم است

۱۳۹۷/۱۱/۱۴ - ۲۰:۵۸:۰۱
کد خبر: ۸۰۸۲۸۲
توجه مقام معظم رهبری فقط توسعه استان و مردم است
استاندار خراسان جنوبی با تاکید براینکه ما فقط دغدغه توسعه استان را داریم خاطرنشان کرد:توجه مقام معظم رهبری در استان توسعه خراسان جنوبی و وضعیت مردم است.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در جمع مردم شهر دیهوک گفت: یکی از دستاوردهایی نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد حاکمیت اسلامی است. وی بااشاره به اینکه همه اقداماتی همچون ترورها کرور، فتنه ها بیان مذاهب به حرمت حصرت ولیعصر خنثی شد گفت: اکنون سنگرها دفاعی خودمان را در مدیترانه تعریف کردیم. معتمدیان بیان کرد: اگر رژیم صهیونیستی تلاش می کند مرزهایی ما را ناامن  کند ترسی است که از ایران دارد. 

وی گفت: در سالهای اخیر بی رحمانه ترین تحریم ها بر مردم ایران تحمیل شد و که مردم نشان دادند در سختی های نظام در کنار یکدیگر هستند و در 22 بهمن امسال مردم مانند هرحال باشکوه تر در این مراسم شرکت خواهند کرد. 

معتمدیان خاطرنشان کرد:تامین امنیت در نظام جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه ای به مناطق مرزی انجام شده است. وی گفت: هر 30 شهر استان تا پایان سال گاز رسانی خواهد‌شد و در پایان سال 98 بیش از 60 درصد روستاها از نعمت گاز برخوردار خواهند شد. وی قول داد باتمام توان به حل مشکلات بپردازیم. استاندار گفت:500 روستایی خراسان  جنوبی از نعمت آب برخوردار نیستند و با تانکر آبرسانی می شود. 

معتمدیان گفت:23 نوع مواد معدنی در شهر یهوک شناسایی شده است و اشتغال جوانان اولویت ما می باشد. وی از سفر و وزرایی صمت، نیرو، راه و شهرسازی به خراسان جنوبی تا پایان سال خبر داد. 

بی واسطه با مردم بدون محدودیت زمان 

در این مراسم مردم شهر دیهوک بدون محدودیت زمان و بی واسطه با معتمدیان درد دل و گفتگو کردند و بیان منسجمشان تامین زیرساخت ها و گاز، آب و زیرساخت های معدنی بود. 

نیازمند گاز و آب هستیم

حجت اسلام و المسلمین ایزدی امام جمعه شهر دیهوک در جمع مردم این شهر گفت: گاز یکی از نیازها به شهر و بخش دیروز است و فقط مسوولان وعده میدهند. وی افزود:یکی دیگر از مشکلات مصرف آب شرب مجتمع است که به گفته مسوولان 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و کی این 5 درصد به اتمام میرسد خدا میداند. 

وی به شهرک صنعتی بخش دیروز اشاره و از نبود زیرساخت ها گلایه کرد.

روزانه بالغ بر 1500 دستگاه خودرو سبک و سنگین در جاده های دیهوک و شهر تردد می کنند

معصومی زاده رئیس شورای اسلامی دیهوک از ماندن تجهیزات گازرسانی در گمرکات گلایه کرد و گفت: همه مکاتبه ها انجام شده است و این تجهیزات آزاد نشده است. 

وی با تاکید بر شبانه‌روزی شدن درمانگاه شهر گفت: مجوز درمانگاه شبانه روزی است اما ساعت 10 شب تعطیل می شود. 

رئیس شورای اسلامی شهر دیهوک به کمبود فضای آموزشی اشاره کرد و افزود: جاده ها و راه های مواصلاتی بسیار برای اقتصاد استان و کشور مهم است اما متاسفانه زیرساخت ها ناچیز است و روزانه بالغ بر 1500 دستگاه خودرو سبک و سنگین در جاده های دیهوک و شهر تردد می کنند و جاده های نامناسب داریم.

 

نظر شما