دیدار مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی با مدیران سمن ها:

برنامه ها، اولویت های سمن ها خراسان جنوبی مشخص شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۸:۳۴
کد خبر: ۸۰۸۵۸۹
برنامه ها، اولویت های سمن ها خراسان جنوبی مشخص شد
سومین نشست مسئولین ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های خراسان جنوبی،با حضور مدیران و روسای ستادی اداره کل در حوزه های ورزش همگانی، ورزش قهرمانی، ورزش بانوان، ورزش روستایی و عشایری در باغ عمارت شوکت اباد بیرجند برگزار شد.
به گزارش برنا از خراسان جنوبی، سومین نشست مسئولین ستادی و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های خراسان جنوبی،با حضور مدیران و روسای ستادی اداره کل در حوزه های ورزش همگانی، ورزش قهرمانی، ورزش بانوان، ورزش روستایی و عشایری، توسعه منابع و پشتیبانی، فناوری اطلاعات و تحول اداری، نظارت فنی بر اماکن ورزشی حقوقی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی، آمار، روابط عمومی، ماده ۸۸، حوزه معاونت فرهنگی و امور جوانان شامل: گروه های فرهنگی و تربیتی، ساماندهی امور جوانان و مشارکت های اجتماعی جوانان تشکیل جلسه داد.

در این جلسه مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: در مجموعه اداره کل با همدلی و همراهی برای موفقیت ورزشکاران و قهرمانان، حل مشکلات جوانان و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی گام برخواهیم داشت و هدف از برگزاری چنین جلساتی هم فکری و هم اندیشی جهت رسیدن به این اهداف می باشد و بر این اساس ضمن تببین اهداف برنامه ریزی شده و کارشناسی شده در سند توسعه راهبردی که ماحصل ساعتها جلسات علمی و کارشناسی بوده، امید است بیش از پیش به نتایج مطلوبی در ورزش و جوانان خراسان جنوبی دست یابیم.

مهران سرپرست همدلی و همراهی شهرستان ها و هماهنگی با همکاران ستادی را رمز موفقیت در پیش برد اهداف مجموعه ورزش و جوانان استان دانست و گفت: برگزاری جلسات منسجم و مستمر و بررسی برنامه های عملیاتی شهرستان ها، یکی از مهمترین اقدامات اداره کل در راستای برنامه محوری و خدمت شایسته به جامعه ورزش و جوانان استان است. باید تغییر اساسی در نحوه نگرش مدیریتی خود ایجاد کنیم و با برگزاری کمیته ها و جلسات کارشناسی شده نگاهی به روز به نحوه هزینه کرد اعتبارات، آشنایی با چارت سازمانی و استفاده بهینه از منابع انسانی و منابع مالی و وضعیت مدیریتی موجود داشته باشیم.

وی ضمن گلایه مندی از نحوه تخصیص و حیف و میل شدن اعتبارات در سال های گذشته، گفت : امسال با وجود اینکه یک سوم اعتبارات نسبت به سال گذشته به ما اختصاص داده شده است، ولی گزارش عملکردهای خوبی درهیاتهای شهرستانی و عملکرد ادارات شهرستانی شاهد بوده ایم و انتظار می رود با وجود تمهیداتی که اندیشیده شده، تلاش کنیم هنوز هم جلوی اتلاف اعتبارات گرفته شود و به جای آن به عملکرد مفید و کاملاً کارشناسی شده مجموعه ورزش و جوانان افزوده شود.

مهران سرپرست گفت: با وجود استعدادهای فراوانی که در استان داریم، نیازها و کمبودهای مربیان و کارشناسان ورزش ویژه بانوان، نباید مانعی برای بروز این ظرفیتها باشد که در این زمینه می‌توان با مساعدت از آموزش و پرورش جهت در اختیار گذاردن کارشناسان تربیت بدنی بعنوان مأمور در ادارات شهرستانی این مشکل را مرتفع کرد و انگیزه مشارکت بانوان در عرصه ورزش قهرمانی را بالا نگه داشت

مدیر کل ورزش و جوانان، جدیت و پیگیری و انجام درست کارهای کارشناسانه و برنامه ریزی شده توسط همه همکاران در اداره کل و شهرستان ها را خواستار شد و رسیدن به اهداف سازمانی و موفقیت در کارها را در گرو پیگیری مستمر و نظارت جدی بر امور ورزش و جوانان در زمینه‌های مختلف دانست.

در ادامه مسئولین ستادی اداره کل و همچنین کارشناسان حوزه ورزش و جوانان با بیان مطالبی مربوط به فرآیند فعالیت حوزه های مربوطه در شهرستانها، تسریع در پاسخگویی به مکاتبات اداری را از سوی مسئولین شهرستانی خواستار شدند.
روسای ادارات شهرستان ها نیز در این جلسه به بیان مشکلات و مباحث، طرح نقطه نظرات و پیشنهادات خود و همچنین پاسخگوی سوالات مسئولین ستادی بوده و مطالبی را نیز عنوان کردند.
در پایان از زحمات یکساله محمدی معاون اسبق توسعه و منابع انسانی اداره کل تقدیر شد و ابلاغ محمد حسین خسروی بعنوان سرپرست جدید این معاونت، مریم بهدانی سرپرست اداره توسعه و منابع انسانی، مهدی حاتمی سرپرست روابط عمومی اداره کل، مریم زربان مشاور مدیر کل در امور رسانه، داوود شرفی مسئول پایگاه قهرمانی، روح الله نوفرستی مسئول ورزش کارکنان و رضااکبرپور مسئول نقلیه به آنان اعطا شد.
همچنین از زینب نظامدوست کارشناس پژوهش اداره کل به جهت کسب رتبه برتر پژوهش در بین استانهای کشور، راضیه رمضانی بعنوان بانوی برگزیده دستگاه در سال 97، محمد امین لطفیان به عنوان رئیس اسبق شهرستان بیرجند و سیده سعیده اصغری و مرضیه سبزه کار به عنوان مروجین ورزش صبحگاهی در اداره کل، تقدیر شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز