هفتمین شورای معادن خراسان جنوبی با حضور سرقینی معاون معدنی و صنایع معدنی وزارت صمت گفته شد:

تامین زیرساخت معادن در دستور کار وزارت صمت قرار گیرد

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۲۰:۴۸:۵۰
کد خبر: ۸۰۹۲۷۳
تامین زیرساخت معادن در دستور کار وزارت صمت قرار گیرد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با تاکید براینکه تامین برق شاهکوه شهرستان نهبندان یکی از مهمترین درخواست های ما از وزیر است که در سفر پیش رو خواستار اجرایی عملیاتی کردن آن هستیم بیان کرد: سرباز معدن یکی دیگر از طرح های در دست اجرای ما است که نیازمند همکاری وزارت و افزایش سهمیه استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، هفتمین شورای معادن خراسان جنوبی با حضور سرقینی معاون معدنی و صنایع معدنی وزارت صمت و به ریاست محمدصادق معتمدیان استاندارخراسان جنوبی و به دبیری داود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

داود شهرکی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی نیز در این جلسه بیان کرد: 590 معدن با استخراج اسمی 17میلیون تن و سرمایه گذاری 16 هزار میلیارد ریال و 11 هزار نفر اشتغال داریم. وی عنوان کرد: بالغ بر 3 میلیارد و 700 میلیون تن مواد معدنی داریم و در رده اشتغال، تعداد معدن 4 است. شهرکی با بیان اینکه 22 گواهی کشف با ذخیره یک میلیارد و 700 میلیون تن شناسایی شد و 38 پروانه بهره برداری در سالجاری صادر شده است خاطرنشان کرد: وضع موجود پروانه اکتشاف 269 مورد است که گواهی کشف 59 مورد می باشد که این نشان دهنده ظرفیت های دیگری در استان را فعال کند.

شهرکی  خواستار تهیه نقشه های مناطق ممنوع و محدوده های مناطق در اختیار منابع طبیعی شناسایی شد و توزیع اعتبارات از جانب استانداری در خصوص محصولات معدنی اعم از سنگ های قیمتی و سنگ فرش از مصوبات جلسه قبلی بوده است.

وی بیان کرد: ساماندهی محدوده های خاکی رس شهرستان خوسف جلوگیری از واگذاری محدوده های معدنی به افراد فاقد واحدهای فرآوری و واسطه گری یکی دیگر از مصوبات جلسه قبلی بوده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با تاکید براینکه تامین برق شاهکوه شهرستان نهبندان یکی از مهمترین درخواست های ما از وزیر است که در سفر پیش رو خواستار اجرایی عملیاتی کردن آن هستیم بیان کرد: سرباز معدن یکی دیگر از طرح های در دست اجرای ما است که نیازمند همکاری وزارت و افزایش سهمیه استان هستیم. وی گفت: نظارت مانیتورینگ بر معادن را در دست اجرا داریم که نیازمند اعتبارات برای خرید تجهیزات هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز