در مجمع انتخاب رییس هیئت تیراندازی با کمان استان:

محمد نوروزپور به عنوان سکاندار هیئت تیراندازی با کمان خراسان جنوبی انتخاب شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۰۶:۳۹:۵۰
کد خبر: ۸۰۹۲۸۷
محمد نوروزپور به عنوان سکاندار هیئت تیراندازی با کمان خراسان جنوبی انتخاب شد
محمد نوروزپور با کسب 9 رأی از 15 رأی مأخوذه به عنوان رییس هیئت تیراندازی با کمان استان انتخاب شد.
مجمع انتخاب رییس هیئت تیراندازی با کمان خراسان جنوبی به ریاست مهران سرپرست، مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور غلامرضا پارسا، نائب رییس فدراسیون در سالن جلسات خانه جوان برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان، ساختار حاکم بر سیستم مدیریت هیئت های ورزشی در استان را ضعیف قلمداد کرد و با اشاره به نبود برگزاری جلسات و تشکیل ساختار تشکیلاتی هیئت ها و هماهنگی میان اعضای هیئت، خاطرنشان کرد: متاسفانه فقط تعداد کمی از مسئولین هیاتها وظیفه مدیریتی را بر عهده دارند و متأسفانه این روند نتایج خوبی را به همراه نداشته است.

مهران سرپرست گفت: استفاده بهینه و کارشناسانه از ظرفیت ها، پتانسیل ها و ظرفیت های ورزشی موجود استان می تواند منجر به افزایش تعداد مدال ها در المپیک چه در سطح ملی و چه در سطح استانی شود که ما به دنبال این فرآیند در خراسان جنوبی خواهیم بود.

وی اشاره کرد: برای اینکه در المپیاد نخبگان کشوری شرکت کنیم، المپیاد استعداهای برتر ورزشی به صورت استانی برگزار شد و در بازه زمانی یک ماهه مشارکت و فعالیت تعداد 11 شهرستان و انجام کار آماری و تحلیلی، در نهایت 35 درصدکل جمعیت استان در این المپیاد نقش داشتند و این مشارکت و حضور کم رنگ ورزشکاران در سن 12 تا 15 سال، بدلیل عدم تعمیم برنامه به همه مناطق جغرافیایی و اطلاع نداشتن مسوولین ادارات ورزش و جوانان در شهرستانها بود.

مدیرکل ورزش و جوانان با اشاره به اینکه حوزه های مختلف ورزشی عدم کارآرایی و موفقیت خود در مسابقات استانی و کشوری را کمبود منابع مالی در حوزه ورزش ارتباط می دهند، با تأکید بر اینکه، باید ساختار و جایگاه ها در هیئت ها فعال شود و نوع تفکر به این موضوع عوض شود خاطرنشان کرد: در سال 98 نوع مدیریت بایستی تغییر کند، چارچوب کاری در اختیار معاونین، شهرستان ها و هیئت ها به شکل چارچوب و نظامنامه ارزیابی قرار گرفته و ابلاغ شده و در جلسات متعدد تفسیر و مرور شده و هیچ گونه کوتاهی در اجرای برنامه ها قابل قبول نخواهدبود.

مهران سرپرست با اشاره به برگزاری جلسات بررسی عملکرد و ساختاری هیئت های ورزشی، تا پایان سال 7 هیئت دیگر نیز زیر ذره بین قرار خواهند گرفت تا ماحصل برگزاری چنین جلساتی با هدف قهرمانی، این باشد که تا در آینده نزدیک شاهد حضور بیشتر ورزشکاران استان در سطوح جهانی، آسیایی و ملی باشیم.
غلامرضا پارسا ، نایب رییس فدراسیون نیز با اشاره به اینکه خط مقدم فعالیت های ورزشی در استان ها، در ابتدا ادارات کل استان ها و در نهایت هیئت های استانی و شهرستانی می باشند، همکاری و همفکری اعضای هیئت ها در پیشبرد اهداف ورزشی را مهم تلقی کرد و خاطرنشان کرد: فدراسیون هم با نهایت توان و با توجه به شرایط موجود از هیئت های استانی و شهرستان حمایت خواهد کرد.
در ابتدای جلسه رضا جعفری و محمد نوروزپور کاندیداهای احراز پست ریاست هیئت استان به بیان برنامه های خود پرداختند.
مریم ثاقب جو ، حمیدرضا لطیفی و غلامرضا نصیری پس از رای گیری اعضای مجمع به عنوان اعضای هیات رییسه انتخاب شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز