مسابقات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد برگزار شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۰:۰۸:۱۵
کد خبر: ۸۰۹۹۲۴
مسابقات ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد برگزار شد
مسابقات ورزشی « نابینایان و کم بینایان » استان یزد به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، مسابقات ورزشی « نابینایان و کم بینایان » استان یزد با حضور حجت الاسلام رحمانی رئیس دفتر امام جمعه، مسعود شریعتی مدیر کل و سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین حسین دشتی رئیس هیات نابینایان و کم بینایان استان یزد برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که در محل سالن های ورزشی سوم خرداد و شهید فیاض بخش برگزار شد، دو گروه خواهران و برادران در رشته های شطرنج، پرتاب توپ، پرش و طناب کشی به رقابت پرداختند همچنین در این دوره مرحله نهایی لیگ گلبال آقایان نیز با برتری تیم مهربد میبد به پایان رسید و تیم صنایع مدرس نیز نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

مسعود شریعتی مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات بیان داشت: ما از  نابینایان و کم بینایان ورزشکار الگو می گیریم و سایر رشته ها نیز می توانند از این گروه ورشی الگو بگیرند زیرا محدودیت نتوانسته از پیشرفت این افراد جلوگیری کند و حتی مسابقات بین المللی نیز میزبان این ورزشکاران بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به همه ارگان ها به منظور فراهم کردن وسایل و زمینه های ورزشی تاکید کرده اند و ما نیز در حد توان سعی کرده ایم در این زمینه گام های موثری برداریم.

شریعتی گفت: ما شاهد استقبال خوب از نابینایان و کم بینایان در این دوره از مسابقات بودیم که نشان از ظرفیت این ورزش در استان یزد است.

وی بیان کرد: ما قبل از انقلاب اصلا جایگاهی در زمینه ورزش نابینایان و کم بینایان نداشتیم اما به برکت انقلاب اسلامی ما شاهد حضور این ورزشکاران در مسابقات کشوری و جهانی هستیم.

 

 

نظر شما