در مجمع سالیانه هیئت اسکواش خراسان جنوبی با حضور رئیس فدراسیون اسکواش کشور

سرپرست نجات دهنده هیئت اسکواش خراسان جنوبی

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۲:۵۸:۲۴
کد خبر: ۸۱۰۰۰۹
سرپرست نجات دهنده هیئت اسکواش خراسان جنوبی
غنی با بیان اینکه اگر همت و پشتکار مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نبود این هیئت قفل کرده بود افزود: در این مدت شرایط هیئت اسکواش خوب است و پروژه ها به سرعت در حال انجام شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مجمع عمومی سالیانه هیئت اسکواش خراسان جنوبی با حضور سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش کشور و مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در باغ فتح بیرجند برگزار شد.

علی غنی رئیس هیئت اسکواش خراسان جنوبی نیز در ابتدای این مراسم خواستار عزل رئیس هیئت شهرستان های قاین و طبس شد و افزود: به علت این عدم حضور روسای این دو شهرستان ها و احترام به مجمع و هیات رئیسه با اجازه رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان عزل شوند.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت زمین های جدید اسکواش نیازمند 40 میلیون تومان هستیم عنوان کرد: متافسانه افزایش بی رویه بلیط پرواز در اعزام ها با مشکل روبه رو هستیم.

  غنی با بیان اینکه استعدادیابی که در سال 96 برگزار شد سه نفر برگزیده برای تیم ملی شدند ادامه داد: در نظر داریم که مربی تیم ملی اقایان و خانم ها را به بیرجند در جهت ارتقاء سطح آموزشی ورزشکاران دعوت کنیم. وی از دو اردو پسران و خواهران 9 ساله در سال گذشته در بیرجند خبرداد و بیان کرد: کلاس مربیگری جهانی اسکواش در تهران برگزار شد که آقای خراشاد موفق به کسب این مدرک شده است.

رئیس هیئت اسکواش خراسان جنوبی نیز با تاکید براینکه امجد رئیس سابق اسکواش کشور و رنک 11 جهان در بیرجند به مدت یک هفته اقامت داشتند و خاطرنشان کرد: کلاس داوری و مربیگری راکد بال را بیرجند از رئیس فدراسیون خواستار شد.

وی با بیان اینکه اگر همت و پشتکار مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی نبود این هیئت قفل کرده بود افزود: در این مدت شرایط هیئت اسکواش خوب است و پروژه ها به سرعت در حال انجام شد. غنی از کلنگزنی سومین کورت پدل اسکواش کشور در بیرجند خبرداد و بیان کرد: برای آموزش این رشته ورزشی سه نفر از ورزشکاران خراسان جنوبی به اخذ مدرک دوره مربیگری شدند.

وی از انعقاد تفاهم نامه های فی مابین دانشگاه بیرجند، اداره کل زندان ها خبرداد و گفت: استارت ساخت زمین اسکواش در سازمان زندان ها آغاز شد.

رئیس هیئت اسکواش خراسان جنوبی میزبانی تیم ملی، نوجوانان را از رئیس فدراسیون  خواستار شد.

 گفتنی ست این جلسه هم اکنون در حال برگزاری است

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز