رئیس فدراسیون اسکواش در مجمع سالیانه اسکواش خراسان جنوبی:

اسکواش در خراشاد اولین روستای جهانی

۱۳۹۷/۱۱/۱۸ - ۱۷:۰۸:۳۰
کد خبر: ۸۱۰۰۵۲
اسکواش در خراشاد اولین روستای جهانی
رئیس فدراسیون اسکواش با بیان اینکه روستای خراشاد که ثبت جهانی شده می تواند زمین اسکواش داشته باشد بیان کرد: تفکر ما گرایی می تواند توسعه ورزش اسکواش را به همراه داشته باشد.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی، مجمع عمومی سالیانه هیئت اسکواش خراسان جنوبی با حضور سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش کشور و مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در باغ فتح بیرجند برگزار شد.

سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه هیئت خسته اسکواش خراسان جنوبی به جایی نمی رسد عنوان کرد: بقیه اعضاء مجمع اسکواش دقت ندارند. وی با اشاره به اینکه رئیس هیئت اسکواش خراسان جنوبی این قدر فعالیت دارد که صدای استان های دیگر درآورده است.

وی با تاکید براینکه برخی از کمیته های فشل است بیان کرد: اگر مسئول کمیته فعالیتی ندارد آن را تعطیل کنید. اسماعیلی با اشاره به اینکه تنها فدراسیونی هستیم که می توانیم ورزش اسکواش را در شهرستان ها ثبت جهانی کنیم بیان کرد: در مسابقات بعدی جهانی اسکواش، بیرجند را هم به لیست اضافه کنید تا بهترین های جهان به بیرجند بیایند.

سلیمانی با تاکید براینکه حضور ورزشکاران جهانی در بیرجند می تواند این استان را در سطح ملی و بین المللی معرفی کند بیان کرد: در مسابقات بیرجند جونیور و پی اس ای این ورزش اسکواش بیرجند ثبت جهانی و آسیایی خواهد شد.

رئیس فدراسیون اسکواش با بیان اینکه روستای خراشاد که ثبت جهانی شده می تواند زمین اسکواش داشته باشد بیان کرد: تفکر ما گرایی می تواند توسعه ورزش اسکواش را به همراه داشته باشد. اسماعیلی ادامه داد: حاشیه سازی در ورزش یعنی سقوط ازاد با سر و از دست دادن تمام چیزایی که به دست آوردیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز