به مناست یوم ا.‌.‌. ۲۲ بهمن صورت گرفت؛

بیانیه جامعه ورزش و جوانان استان سمنان

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۰۸:۴۰:۰۸
کد خبر: ۸۱۰۶۱۷
بیانیه جامعه ورزش و جوانان استان سمنان
جامعه ورزش و جوانان استان سمنان با انتشار بیانیه ای اعلام کرد:با عزمی راسخ و پرشور تر از گذشته همگام با سایر اقشار مختلف مردم در راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن ماه حضوری گسترده خواهند داشت.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ جامعه ورزش و جوانان استان سمنان به مناسبت فرا رسیدن یوم ا... 22 بهمن؛سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛بیانیه ای را صادر کرد.
متن این بیانیه بدین شرح می باشد:
« جاء الحق و زهق الباطل »
انقلاب اسلامی ایران به عنوان میراث ارزشمند معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) با فراز و نشیب‌ها و جانفشانی‌های بسیار هم اکنون به چهل سالگی خود رسیده است ، بحمدالله این انقلاب با مدد و یاری الهی، رهبری داهیانه و مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و رهبرمعظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی)، حمایت و پشتیبانی آحاد مردم و تأسی به مبانی اصیل اسلامی، تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی و با زنده نگه داشتن فریاد بلند استقلال، عدالت خواهی و ظلم ستیزی ملت بزرگ ایران قدرتمندانه در حرکت است.
۴۰ سال ایستادگی و صبر انقلابی در برابر گسترده‌ترین توطئه‌ها و سهمگین‌ترین دسیسه‌ها جایگاه عظیمی به جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان داده و ایران را خار چشم جبهه ظلم و استکبار کرده است.
جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان سمنان اعم از قهرمانان و ورزشکاران، پیشکسوتان، داوران و مربیان و نیز جوانان مؤمن و انقلابی اعم از تشکّل ها و اعضای سازمان های مردم نهاد همگام با دیگر آحادمردم در شرایطی که دشمنان قسم و زخم خورده انقلاب اسلامی با تهدیدات و تحریم های اقتصادی که نشان دهنده اوج عداوت استکبار با ملّت قهرمان و سرافراز ایران اسلامی است و ایران عزیز اسلامی را در مرحله سرنوشت سازی قرارداده با حضور پرشور و حماسی در راهییمایی یوم الله 22 بهمن ماه ،ضمن همراهی وحمایت از فریادهای استقلال طلبی ملّت های مسلمان،باآرمانهای بلند بنیانگذار کبیر و رهبر معظم انقلاب (ره) و شهدای انقلاب تجدید میثاق خواهند کرد.
جامعه ورزش و جوانان شهرستان سمنان از ساعت9:30 صبح روز دوشنبه 22 بهمن ماه دراستادیوم تختی سمنان حضور بهم خواهند رساند و سپس به سمت مسیر راه پیمایی حرکت خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
بانک رفاه
بلیط هواپیما
دندونت
توثیق بانک صادرات
بانک سپه
سلام پرواز