رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور در سمنان خبر داد؛

ایجاد سامانه تصمیم یار برای مدیریت پدافند غیر عامل/استان سمنان در فهرست استانهای مقدم

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۲:۴۶:۱۳
کد خبر: ۸۱۲۴۳۱
ایجاد سامانه تصمیم یار برای مدیریت پدافند غیر عامل/استان سمنان در فهرست استانهای مقدم
رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور از ایجاد سامانه تصمیم یار برای مدیریت بهتر استانداران و فرمانداران برای مقابله با حوادث زیستی، شیمیایی، پرتوی و سایبری خبرداد .
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سردار غلامرضا جلالی در سمنان گفت : با فعالیت این سامانه ضمن پیش بینی وضعیت و هدایت و کنترل شرایط و بهبود آمادگی های شهری در برابر هر نوع تهدید ، اولویت های این سازمان برای استانداران و فرمانداران محقق خواهد شد .
جلالی توسعه زیرساختها و افزایش تاب آوری در فضای سایبری را از رویکرد های مهم پدافند غیر عامل کشور برشمرد و گفت : از مهرماه امسال تاکنون 50 رزمایش سایبری در دستگاه های اجرایی کشور برگزار شده است .
رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور افزود : سال آینده هم ضمن برطرف کردن اشکالات رزمایش های اجرا شده ، قرار است رزمایش های استانی با هدف افزایش تاب آوری در فضای سایبری در حفظ و تداوم کارکردها در شرایط مختلف افزایش یابد  و استان سمنان هم در فهرست استانهای مقدم در اجرای این رزمایش ها خواهد بود .
سردار پاسدار دکتر غلامرضا جلالی با اشاره به اینکه حفظ انسجام داخلی بین مردم ، مسوولان و بخش های حاکمیتی راهبردی مهم در پدافند غیر عامل کشور است گفت: کشور در وضع خوبی از نظر آمادگی در موضوعات مربوط به پدافند غیر عامل است . 
رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به تهدیدها و فرصت های فناوری های نوین گفت : هوشمندی در بکارگیری این فناوری ها و نگرش بومی و محلی برآنها می تواند فضای سایبری کشور را ملی ایرانی و اسلامی کند .
وی افزود: در کشور هم زیرساخت های تحقق چنین طرح هایی کاملا فراهم است و کشوراز شبکه انتقال و فیبر بسیار مجهزی نیز برخوردار است .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز