بازدید وزیر صمت از مجتمع تولید گندله سنگ آهن بافق

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۱۷:۱۸:۵۴
کد خبر: ۸۱۲۵۴۵
بازدید وزیر صمت از مجتمع تولید گندله سنگ آهن بافق
وزیر صنعت، معدن و تجارت از پروژه و ‌مجتمع تولید گندله سنگ آهن مرکزی ایران- بافق بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، رضا رحمانی ‌وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت در همراهی با نمایندگان دولت در استان و نمایندگان مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی، از پروژه و ‌مجتمع تولید گندله سنگ آهن مرکزی ایران- بافق بازدید کرد.

علی اکبر رحیمی مدیرعامل گندله سازی سه چاهون در جریان بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از این واحد صنعتی، اظهار داشت: طرح گندله سه چاهون محصولات میانی زنجیره فولاد را تامین می کند.
وی در ادامه با بیان اینکه ظرفیت تولید این واحد ۵ میلیون تن در سال است، تصریح کرد: مجموع سرمایه گذاری در این طرح ۳۰ هزار میلیارد ریال است که ۸۰ میلیون یورو آن سرمایه گذاری ارزی و ۸ هزار میلیارد ریال آن سرمایه گذاری داخلی است.

شایان ذکر است ابر پروژه مجتمع گندله سه چاهون با ظرفیت تولید سالانه پنج میلیون تن گندله آهن و محصولات میانی زنجیره فولاد در مساحت 700 هزار متر مربع و 350 هزار مترمربع زیربنا در شهرستان بافق با 30 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری شامل هشت هزار میلیارد ریال سرمایه ریالی و 180 میلیون یورو سرمایه ارزی، برای 350 نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

گفتنی است با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و استاندار یزد‌ آیین کلنگ زنی احداث پروژه کارخانه گندله سازی سنگ آهن بافق برگزار شد.

 

 

نظر شما