توسط موسسه رخت ایران مهر خراسان جنوبی برگزار شد:

هشتاد و چهارمین نمایشگاه مدل و لباس ایرانی اسلامی کشور در خراسان جنوبی

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۰:۰۵:۲۹
کد خبر: ۸۱۲۶۳۴
هشتاد و چهارمین نمایشگاه  مدل و لباس ایرانی اسلامی کشور در خراسان جنوبی
سمیه مودی مدیر عامل موسسه رخت ایران مهر در حاشیه مراسم افتتاحیه هشتاد و چهارمین نمایشگاه کشوری مدل و لباس ایرانی اسلامی گفت: این نمایشگاه سومین نمایشگاه مدل و لباس ایرانی اسلامی است که در شهرستان بیرجند به مدت 7 روز برگزار می شود.

به گزارش خببرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مراسم افتتاحهشتاد و چهارمین نمایشگاه کشوری مدل و لباس ایرانی اسلامی با حضور نبی زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون تخصصی وی و عباس زاده معاون صنایع دستی خراسان جنوبی در نگارخانه این اداره کل برگزار شد. 

سمیه مودی مدیر عامل موسسه رخت ایران مهر در حاشیه مراسم افتتاحیه هشتاد و چهارمین نمایشگاه کشوری مدل و لباس ایرانی اسلامی گفت: این نمایشگاه سومین نمایشگاه مدل و لباس ایرانی اسلامی است که در شهرستان بیرجند برگزار می شود. وی بااشاره به اینکه در گذشته هم کسانی اقدام به برپایی اینگونه نمایشگاه ها کرده اند خاطرنشان کرد: موسسه رخت ایران مهر به تنهایی این نمایشگاه را با 33 لباس مدل در نگارخانه فر هنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی به مدت 7 روز بر پا می کند. مودی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه های ما ایجاد کارگاه در روستای حاجی آباد است عنوان کرد: یکی از برنامه های توسعه ای ما صادرات به کشورهایی خارجی و ترویج لباس ایرانی اسلامی است. وی خاطرنشان کرد: برخی از لباس ها با پارچه جهانی حوله خراشاد و پارچه روستای چنشت دوخته شده است. 

وی در پایان از کلیه بانوان، دختران هم استانی برای بازدید از این نمایشگاه دعوت به عمل آورد.  گفتن است علاقه مندان می توانند با مراجعه به این سایت از مدل ها دیدن و خریداری کنند. Rakht_iran_Mehrr

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز