معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی خبرداد:

جهش هیات ورزشی خراسان جنوبی در تنگاهای مالی / انتخاب داوران کشتی ایران در استان

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۱۷:۲۳:۱۱
کد خبر: ۸۱۲۸۲۱
جهش هیات ورزشی خراسان جنوبی در تنگاهای مالی / انتخاب داوران کشتی ایران در استان
وی با اشاره به اینکه امسال یک سوم اعتبارات فصل 5 را داشتیم که حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان می شود افزود: هیات ورزشی در سالجاری نسبت به سال گذشته جهش فوق العاده ای داشته اند که قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، محمدرضا مهران پور معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در گفتگوی اختصاصی با برنا از مراسم تجلیل برترین های ورزشی استان در اسفندماه سالجاری خبرداد و بیان کرد: با تمام تنگاهای مالی در سالجاری برنامه های قوی در حوزه ورزش و جوانان استان تدوین شد. وی با اشاره به اینکه امسال یک سوم اعتبارات فصل 5 را داشتیم که حدود یک میلیارد و 500 میلیون تومان می شود افزود: هیات ورزشی در سالجاری نسبت به سال گذشته جهش فوق العاده ای داشته اند که قابل تقدیر است. مهران پور با اشاره به رویدادهای ورزشی سالجاری از اعزام اولین بانو موتورسوار بیرجندی به مسابقات موتور کراس کشور خبرداد و بیان کرد: در رشته ورزشی کشتی دو مسابقات ملی و المپیاد، کشتی پیشکسوتان بودیم. وی از انتخاب داوران کشتی کشور در استان خبرداد و افزود: در مسابقه کشوری که در اسفندماه برگزار برگزار خواهد شد  این اتفاق صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: اکنون مسابقات قهرمانی کاراته کشور و مسابقات مینی گلف شرق کشور در حوزه بانوان و آقایان در حال برگزاری است. مهران پور با تاکید براینکه هزینه در ورزش قهرمانی نوعی سرمایه گذاری برای استان است گفت: در سال آینده مطئمنا افرادی در تیم های ملی و المپیک 2020 از خراسان جنوبی خواهد بود. وی ادامه داد: علی رغم مشکلات مالی هیات ورزشی خراسان جنوبی در سالجاری شاهد رشد 35 درصدی ورزشکاران ساماندهی شده در کشور و رتبه نخست ایران را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز