رئیس هیئت گلف خراسان جنوبی خبرداد:

پایان رقابت های مینی گلف شرق کشور با قهرمانی تیم بانوان و آقایان بیرجند

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۲۱:۵۸:۲۰
کد خبر: ۸۱۲۸۶۹
پایان رقابت های مینی گلف شرق کشور با قهرمانی تیم بانوان و آقایان بیرجند
رییس هیات گلف خراسان جنوبی، از پایان رقابت های مینی گلف شرق کشور با قهرمانی تیم بانوان و آقایان بیرجند.خبرداد و اظهار کرد: رقابت های مینی گلف شرق کشور طی دو روز دراستان خراسان جنوبی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مریم بهدانی رییس هیات گلف خراسان جنوبی، از پایان رقابت های مینی گلف شرق کشور با قهرمانی تیم بانوان و آقایان بیرجند.خبرداد و اظهار کرد: رقابت های مینی گلف شرق کشور طی دو روز دراستان خراسان جنوبی برگزار شد. وی تصریح کرد: در این رقابت ها استان های خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان ، کرمان و خراسان جنوبی حضور داشتند.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد افزود مینی گلف بازان طی دو روز در۱۴ زمین در قالب ۲۸ راند با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد در پایان رقابت ها در بخش تیمی آقایان : خراسان جنوبی اول، کرمان  دوم و سیستان و بلوچستان سوم و در بخش بانوان تیم خراسان جنوبی مقام اول ، سیستان و بلوچستان مقام دوم و کرمان مقام سوم را از آن خود کردند .

وی همچنین یادآور شد در بخش انفرادی رده آقایان ایمان مشمولی از بیرجند مقام اول، حمید رضا نوری از کرمان مقام دوم و متین ابوالحسنی از بیرجند مقام سوم را کسب کردند.

وی اضافه کرد در بخش بانوان نیز فاطمه کارگر از بیرجند مقام اول ، دنیا عباس نژاد از زاهدان مقام دوم و سمیه نژاد میرشکار و میترا مرکی مشترکا مقام سوم را کسب نمودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز