در شورای برنامه ریزی و توسعه خراسان جنوبی گفته شد:

برابری اعتبارات کشاورزی با صنعت، معدن خراسان جنوبی

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۳:۲۹:۵۲
کد خبر: ۸۱۳۱۷۸
برابری اعتبارات کشاورزی با صنعت، معدن خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی،  شواری توسعه و برنامه ریزی خراسان‌جنوبی به ریاست استاندار و به دبیری محمد هادی آرین رئیس سازمان برنامه و بودجه خراسان جنوبی در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

آرین تعیین و تکلیف اعتبارات جزء (۷۶) اعتبارات تبصره (۱۸) قانون بودجه ۹۷ کل کشور و کمک‌های فنی و اعتباری را از اولین دستور کار جلسه عنوان کرد و افزود: اعتبارات استان از این محل ۴۷ میلیارد تومان بوده است. وی با بیان اینکه این اعتبارات در سه بخش شامل کشاورزی، صنعت و معدن و میراث فرهنگی تعریف شده است، ادامه داد: سهم بخش کشاورزی از این اعتبارات ۱۹ میلیارد تومان، صنعت و معدن ۱۹ میلیارد تومان و میراث فرهنگی ۹ میلیارد تومان تعیین شده است.

آرین با اشاره به دستور کار دوم جلسه مبنی بر تعیین و تکلیف اعتبارات جزء (۱۸) اعتبارات استفاده متوازن از امکانات کشور بیان کرد: همچنین سهم استان از این محل ۲۱ میلیارد تومان بوده است.

وی بیان کرد: از این محل سهم  شهرستان بشرویه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، بیرجند سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، خوسف یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و سرایان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان‌جنوبی افزود: همچنین سهم اعتباری شهرستان زیرکوه یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، سهم فردوس یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، سربیشه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و طبس دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان تعیین شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز