به گزارش برنا از خراسان جنوبی:

همدردی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با مردم شهید پرور استان اصفهان

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۱۹:۲۳:۳۷
کد خبر: ۸۱۳۳۵۳
همدردی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با مردم شهید پرور استان اصفهان
در پی حادثه تروریستی اخیر شهرستان خاش، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر(27 بهمن ماه 1397) در تماس تلفنی با نماینده ولی فقیه در اصفهان شهادت 27 تن از پاسداران رشید اسلام را به ایشان و مردم شهیدپرور استان تسلیت و تهنیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، در پی حادثه تروریستی اخیر شهرستان خاش، حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید علیرضا عبادی پیش از ظهر(27 بهمن ماه 1397) در تماس تلفنی با نماینده ولی فقیه در اصفهان شهادت 27 تن از پاسداران رشید اسلام را به ایشان و مردم شهیدپرور استان تسلیت و تهنیت گفتند.

حجت الاسلام و المسلمین حاج سید علیرضا عبادی ، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در گفتگوی با حضرت آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد نماینده معزز ولی فقیه در اصفهان ضمن ابراز تسلیت و تهنیت از شهادت 27 تن از پاسداران استان اصفهان در شهرستان مرزی خاش، اظهارداشت: بنده و مردم استان خراسان جنوبی در غم و شادی مردم شهیدپرور استان اصفهان شریک هستیم.

 امام جمعه بیرجند در ادامه با اشاره به اینکه دعاگوی حضرتعالی و مردم شریف اصفهان و آسیب دیدگان حادثه تروریستی خاش هستیم، بیان داشت: خداوند ان‌شالله وجود حضرتعالی را برای مردم استان اصفهان حفظ نماید و ارواح طیبه‌ی شهدای عزیز ما را با شهدای کربلا محشور فرماید.

 

نظر شما
پرونده ویژه