امام جمعه یزد:

هدف اصلی ورزش، ترویج فضائل اخلاقی است

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۱:۴۹
کد خبر: ۸۱۳۳۶۹
هدف اصلی ورزش، ترویج فضائل اخلاقی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هدف اصلی ورزش در اسلام کمک به ترویج فضائل اخلاقی و انسانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، آیت الله محمدرضا ناصری ،در آیین تجلیل از قهرمانان و نام آوران ورزش که با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران در سالن شهید عباسپور  هلال احمر برگزار شد افزود: هدف در ورزش باید رسیدن به مردانگی و اخلاق و معنویت باشد.

وی ادامه داد: هدف در ورزش آماده شدن و ارتقای توانایی ها برای ارائه خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات است و ورزشکاران موفق با هدف در مسیر تعالی فعالیت می کنند.

امام جمعه یزد اظهار داشت: کمال حقیقی برای انسان داشتن جسمی سالم و روحی آماده در عبادت خدا و فعالیت در انجام وظایفی که بر عهده اوست.

ناصری تصریح کرد: تمام تلاش ورزشکاران و قهرمانان باید رسیدن به قله های موفقیت، خدمت خالصانه به مردم و حضور در عرصه های کار و فعالیت بر اساس ارزش های دینی باشد.

وی تصریح کرد : یکی از مسائلی که در ورزش ما مورد نیاز است اخلاق ورزشی می باشد خروجی هیات های ورزشی و رشته های ورزشی که جوانان وقت و عمر خود را می گذارند علاوه بر ورزش و تخصص در رشته ورزشی باید اخلاق و انصاف ورزشی بیاورد.

در این مراسم که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد با لوح و هدایایی از مدال آوران و فعالان ورزش یزد در 40 سال گذشته قدردانی به عمل آمد.

 

 

نظر شما
پرونده ویژه