امام جمعه یزد:

هدف اصلی ورزش، ترویج فضائل اخلاقی است

۱۳۹۷/۱۱/۲۷ - ۲۰:۳۱:۴۹
کد خبر: ۸۱۳۳۶۹
هدف اصلی ورزش، ترویج فضائل اخلاقی است
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: هدف اصلی ورزش در اسلام کمک به ترویج فضائل اخلاقی و انسانی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، آیت الله محمدرضا ناصری ،در آیین تجلیل از قهرمانان و نام آوران ورزش که با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران در سالن شهید عباسپور  هلال احمر برگزار شد افزود: هدف در ورزش باید رسیدن به مردانگی و اخلاق و معنویت باشد.

وی ادامه داد: هدف در ورزش آماده شدن و ارتقای توانایی ها برای ارائه خدمت به مردم و حل مسائل و مشکلات است و ورزشکاران موفق با هدف در مسیر تعالی فعالیت می کنند.

امام جمعه یزد اظهار داشت: کمال حقیقی برای انسان داشتن جسمی سالم و روحی آماده در عبادت خدا و فعالیت در انجام وظایفی که بر عهده اوست.

ناصری تصریح کرد: تمام تلاش ورزشکاران و قهرمانان باید رسیدن به قله های موفقیت، خدمت خالصانه به مردم و حضور در عرصه های کار و فعالیت بر اساس ارزش های دینی باشد.

وی تصریح کرد : یکی از مسائلی که در ورزش ما مورد نیاز است اخلاق ورزشی می باشد خروجی هیات های ورزشی و رشته های ورزشی که جوانان وقت و عمر خود را می گذارند علاوه بر ورزش و تخصص در رشته ورزشی باید اخلاق و انصاف ورزشی بیاورد.

در این مراسم که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد با لوح و هدایایی از مدال آوران و فعالان ورزش یزد در 40 سال گذشته قدردانی به عمل آمد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز