مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان؛

ووشو استان سمنان باید به یکی از قطبهای کشور تبدیل شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۸ - ۱۱:۰۴:۵۹
کد خبر: ۸۱۳۵۳۹
ووشو استان سمنان باید به یکی از قطبهای کشور تبدیل شود
جلسه هم اندیشی هیئت ووشو استان به منظور توسعه این رشته ورزشی در استان با حضور جانعلی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان و اعضای هیئت ووشو برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ روز گذشته جلسه هم اندیشی هیئت ووشو استان به منظور توسعه این رشته ورزشی در استان با حضور جانعلی مدیر کل ، نصیری رئیس گروه فرهنگی اداره کل ،اصغرزاده رئیس گروه ورزش همگانی ، کردی مسئول روابط عمومی ، امیدی مسئول ورزش بانوان ، صادقی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی ، دانایی فرد رئیس هیئت ووشو استان واعضای هیئت در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه ووشو یک ورزش مهیج و پر مخاطب است که بر چابکی، حرکات طبیعی و انفجاری متمرکز است افزود: امیداست که با تلاش بیشتر مسئولین هیات ، ووشو استان سمنان به جایگاه واقعی خود برسد و باید ووشو استان تبدیل به یکی از قطبهای کشور شود.
وی با تاکید و تلاش بر حل مشکلات هیات های مختلف ورزشی عنوان کرد : تمام تلاش اداره کل بر فراهم شدن زمینه های موفقیت ورزشکاران و تیم های استان در رقابت های مختلف کشوری و فراملی است.
جانعلی ادامه داد: خوشبختانه مسئولین استان به ویژه استاندار سمنان از ورزش حمایت می کند که این یک پشتوانه مناسب برای ورزش این استان محسوب می شود و باید از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان افزود : کلیه هیئتهای استانی که در مرکز استان نبوده و در شهرستانهای دیگر استان سمنان مستقر هستند می بایست کلیه فعالیتهای ورزشی آنان طوری برنامه ریزی گردد که به صورت استانی برگزار شده و فقط به یک شهرستان خاص معطوف نشود.
دانایی فرد رئیس هیات ووشوی استان سمنان هم در این نشست گفت: هدف اصلی هیات ووشو ایجاد چرخه سلامت و قهرمانی در استان است و برنامه‌های این هیات هم بر همین اساس تدوین و اجرا خواهد شد.
وی افزود: سمنان  یکی از استان‌هایی است که قهرمانان ووشو را به جامعه ورزش معرفی کرده که یکی از آن‌ها آقای واحدی است که پارسال مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز