امروز صورت می گیرد:

تجلیل از ۶۰ کشاورز نمونه استانی و ملی درخراسان جنوبی

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۹:۰۸
کد خبر: ۸۱۳۸۹۹
تجلیل از ۶۰ کشاورز نمونه استانی و ملی درخراسان جنوبی
مراسم تجلیل از کشاورزان 60 تولید کننده نمونه استانی و ملی با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، استانی و شهرستانی در هتل بزرگ کوهستان بیرجند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه استانی و ملی با حضور مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، استانی و شهرستانی در هتل بزرگ کوهستان بیرجند برگزار شد.

شیبانی مدیر ترویج هماهنگی کشاورزی استان خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: یکی از مهمترین برنامه های مدیریت ترویج هماهنگی کشاورزی شناسایی و معرفی تولیدکنندگان برتر و الگو های موفق بخش کشاورزی براساس شاخص افزایش تولید در واحدسطح، کاهش مصرف آب، سلامت و کیفیت تولید، تلفیق دانش بومی و تکنولوژی های نوین است.

وی با اشاره به اینکه در سالجاری 229 پرونده از مدیریت های جهادکشاورزی شهرستان ها به ستاداستانی معرفی شدند عنوان کرد: بیشترین تعداد پرونده ها در حوزه دام با 53 فقره، شیلات و آبزیان با 7 فقره پرونده بوده است.

شیبانی با بیان اینکه پس از بررسی ها بر روی پرونده ها 46 تولید کننده برتر در سطح استان انتخاب شدند افزود: از این تعداد 39 نفر آقا و 7 خانم هستند و شهرستان بیرجند با 7 کشاورز برتر را از آن خود کردند.

مدیریت هماهنگی ترویج کشاورزی استان نیز گفت: در سطح ملی تعداد 56 پرونده تولید کنندگان بخش کشاورزی به ستاد مرکزی ترویج جهادکشاورزی معرفی شدند که در بازدید های میدانی از سوی وزارت جهاد 14 کشاورز تولید کننده استانی موفق به کسب رتبه ملی شدند.

  گفتنی است در این مراسم از 46 تولید کننده استانی و 14 تولید کننده ملی تجلیل خواهد شد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز