معرفی برترین‌های مسابقات قرآن کریم جامعه ورزش و جوانان استان سمنان

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۵:۴۲:۰۵
کد خبر: ۸۱۴۲۱۹
معرفی برترین‌های مسابقات قرآن کریم جامعه ورزش و جوانان استان سمنان
چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جامعه ورزش و جوانان استان سمنان با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه جوانان، ورزشکاران و کارکنان ورزش و جوانان استان در دو بخش آقایان و بانوان با محوریت قرائت قرآن، حفظ یک جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ کل قرآن و فهم زبان قرآنی با شرکت 121 نفر از 8 شهرستان در دو قسمت شفاهی و کتبی در امامزاده علی بن جعفر (ع) سمنان  برگزار شد.
رئیس گروه فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان در خصوص نفرات برتر این دوره از مسابقات گفت: در بخش آقایان و در رشته قرائت علیرضا علیخانی در رده سنی زیر ۱۵ سال مقام اول و سید یوسف حسینی در رده سنی جوانان مقام اول ، محسن سفیدیان ، محمدباقر بقاء ، حسینعلی جمال در رده سنی جوانان بالای ۱۵ سال به ترتیب مقام‌های نخست تا سوم را کسب کردند.
وی افزود: در رشته حفظ یک جزء نیز ابوالفضل پیروز، محمد آزاد غلامی ، امیرحسین بقاء در رده سنی زیر ۱۵ سال و محسن خطیبی ، محمد ذوالفقاری ، میکائیل محمدی در رده سنی جوانان بالای ۱۵ سال به ترتیب مقام نخست تا سوم را از آن خود کردند.
عبدالظیم نصیری در ادامه تصریح کرد: در بخش بانوان نیز در رشته قرائت مهدیه بقاء در رده سنی زیر ۱۵ سال مقام اول و فاطمه محمدتقی ، مرضیه صابور در رده سنی بالای ۱۵ سال مقام اول و دوم و مهدیه اسماعیل پور ، محدثه رمضان پور ، زهرا جعفرزاده در رده سنی جوانان به ترتیب موفق به کسب مقام نخست تا سوم شدند.
وی گفت : در رشته حفظ کارکنان زینب رهبر مقام اول و درحفظ یک جزء نیز زینب احمدی ، مهسا سادات حسینی ، نرگس کیانی نوکر در رده سنی زیر ۱۵ سال، سمیه کیکاووسی ، کلثوم نظری کمرودی ، حلیمه رستم زاده در رده سنی بالای ۱۵ سال و در رشته حفظ ۱۰ جزء نیز در رده سنی جوانان عطیه تبیانیان ، آیدا طاهری ،فاطمه برقی و در رشته حفظ کل قرآن کریم نرجس سعدالدین ، زینب شاطری ، مبینا مهدوی به ترتیب مقام نخست تا سوم را به خود اختصاص دادند.
نفرات برتر این مسابقات اسفندماه سال جاری در مسابقات کشوری که به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد شرکت می کنند.

 

نظر شما