دبیر انجمن دارت کشور؛

دارت اندازان گرمساری به اردوی تیم ملی دعوت شدند

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۲۹:۵۰
کد خبر: ۸۱۴۴۵۳
دارت اندازان گرمساری به اردوی تیم ملی دعوت شدند
دبیر انجمن دارت کشور گفت: دختران دارت انداز استان سمنان به اردوی آماده سازی تیم ملی به میزبانی خراسان جنوبی راه یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ محمد حسین فاضلی افزود: مهسا و مهشاد عوض زاده، ورزشکاران سمنانی به اردوی آماده سازی تیم ملی دعوت شدند.

وی بیان کرد: فاطمه صفی و فاطمه کریمی از اصفهان و زهرا رمضانی دارت انداز خراسان رضوی از دیگر ورزشکاران دعوت شده به این اردو هستند.
فاضلی ادامه داد: حسین شوشتری و امیر علی رمضانی از خراسان رضوی، مهرداد سیفی از تهران، ایلیا خوشنودی از فارس، پارسا کاظمی از گیلان، ابوالفضل خدایی از اردبیل، رضا معدن پیشه از البرز و امیر مهدی زنگی آبادی از کرمان، دارت اندازان مرد در این اردو هستند.
دبیر انجمن دارت کشور تصریح کرد: شانزدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان دارت برای شرکت در رقابت های جهانی رومانی از روز چهارشنبه یکم اسفند به میزبانی استان خراسان جنوبی و در شهرستان طبس آغاز می شود.
وی خاطرنشان کرد: ملی پوشان جوان دارت در این اردوی سه روزه با سرمربی گیری حمیدرضا مومنی تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کنند.
دبیر انجمن دارت کشور یادآور شد: دارت اندازان حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی جوانان، روز پنجشنبه دوم اسفند در یک دوره رقابت های آزاد با شرکت دارترهای سراسر کشور در طبس شرکت می کنند.
محمدرضا شهابی مربی بدنساز و روانشناس و مسعود رحمانی از گیلان، ابوالفضل مامانی از البرز، غلامرضا شاکر از اردبیل، بهناز قربانی از اصفهان و منیژه سالاری از خراسان رضوی مربیان حاضر در این اردو هستند.
تیم ملی جوانان دارت ایران که عنوان نائب قهرمانی جهان را یدک می کشد، در رقابت های جهانی 2019 در شهر کلوژ کشور رومانی شرکت می کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز