فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

۵۷ فقره سرقت در کارنامه سیاه ۲ معتاد

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۰:۵۵:۱۴
کد خبر: ۸۱۴۴۶۶
۵۷ فقره سرقت در کارنامه سیاه ۲ معتاد
فرمانده انتظامی استان از دستگیری 2معتاد به مواد مخدر و کشف 57 فقره انواع سرقت به ارزشی بالغ بر یک میلیارد ریال در شهرستان گرمسارخبرداد.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سردار روح الامین قاسمی اظهارداشت: ماموران انتظامی بخش ایوانکی شهرستان گرمسار حین گشت زنی به یک دستگاه مزدای دوکابین مشکوک شده و اقدام به بررسی موضوع می کنند.

سردار قاسمی ادامه داد: سرنشینان خودرو با دیدن پلیس از صحنه فرارمی کنند که در طرح مهار و پس از دقایقی تعقیب و گریز دستگیرمی شوند.

این مسئول انتظامی تصریح کرد: با استعلام از سامانه پلیس آگاهی مشخص می شود خودرو در 27 آبان سال جاری در تهران سرقت شده که به همین دلیل هر دو سرنشین مزدا تحت بازجویی هایی دقیق قرارمی گیرند.

وی گفت: متهمان دو مرد 34 و 36 ساله ساکن تهران هستند که در پرونده آنان سوابق متعدد کیفری همچنین اعتیاد شدید به ماده مخدر صنعتی شیشه وجوددارد.

به گفته قاسمی در تحقیقات تکمیلی و بررسی های فنی ماموران پلیس، این دو معتاد شیشه ای به 57 فقره انواع سرقت از جمله داخل خودرو، کش و روزنی، ادوات و لوازم کشاورزی و... اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان سمنان تامین هزینه های اعتیاد به موادمخدر را علت اصلی ارتکاب این تعداد سرقت از سوی متهمان اعلام و خاطرنشان کرد: در کارشناسی های بعدی ارزش اموال مسروقه در این پرونده بالغ بر یک میلیاردریال برآوردشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز