رئیس سازمان بسیج مستضعفین؛

در نظام اسلامی همه امور به حضور مردم گره خورده است/ آن جا که مردم محور باشند امور پیش می رود

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۱:۳۴:۲۶
کد خبر: ۸۱۴۵۲۱
در نظام اسلامی همه امور به حضور مردم گره خورده است/ آن جا که مردم محور باشند امور پیش می رود
رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سمنان گفت:در نظام اسلامی همه امور به حضور مردم گره خورده است و آن جا که مردم محور باشند امور پیش می رود اگر مسوولان در قبال مردم کوتاهی کنند، خاضع نباشند و خدمت مخلصانه نداشته باشند، کم کاری کرده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سردار غلامحسین غیب پور رئیس سازمان بسیج مستضعفین که به منظور رونمایی از مستند زندگی شهید مدافع حرم عباس دانشگر و حضور در چند نشست، در برنامه ای دو روزه به استان سمنان سفر کرده است روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در سمنان بیان کرد: در جنایت به شهادت رساندن تعدادی از فرزندان ایران اسلامی در سیستان و بلوچستان دست خیانت دولت عربستان و امارات متحده عربی در کار بوده است.
وی تاکید کرد: از یک کشور دوست و برادر مانند پاکستان نیز توقع این نیست که به پناهگاه و مامن تروریست های از خدا بی خبر تبدیل شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تاکید کرد: دست اندرکاران این جنایت سیلی محکمی خواهند خورد.


غیب پور با بیان اینکه آن جا که مردم محور باشند امور پیش می رود، افزود: حضور مردم در میدان، نافی مسوولیت دستگاه های حاکمیتی و اجرایی نیست، با حضور مردم مسوولیت در این حالت مضاعف در مضاعف می شود، مسوولان ریز و درشت در شرایط حضور مردم در صحنه مسوولیت سنگین تری دارند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در نظام اسلامی همه امور به حضور مردم گره خورده است، اگر مسوولان در قبال مردم کوتاهی کنند، خاضع نباشند و خدمت مخلصانه نداشته باشند، کم کاری کرده اند.
وی تاکید کرد: مسوولان باید بیش از اندازه کنونی برای خدمت به مردم تلاش کنند، ایران کشور فقیر و ضعیفی نیست، کشوری غنی است و تنها مشکل مساله خودباوری است، اگر این خودباوری در کشور تقویت شود بسیاری از مشکلات درکشور برطرف می شود.
وی با اشاره به اراده سپاه و بسیج برای خدمت به مردم، خاطرنشان کرد: دوران بیش از 2 ساله اخیر، راهبرد اصلی بسیج خدمت رسانی به مردم از طریق گروه های جهادی و محله های اسلامی است که در قالب برنامه های تهیه جهیزیه و خدمات بهداشتی، درمانی و فرهنگی در ریل خدمت به مردم است.
غیب پور بیان کرد: رمز استمرار انقلاب و بقای نظام اسلامی در حضور دایم مردم نهفته است، و حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن بهترین نمونه مشارکت مردمی در صحنه های حساس کشور است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: سمنان دیار سرداران و سه هزار شهید است که خدمات شایسته به نظام اسلامی داشتند.
وی با اشاره به بازدیدش از محله سرداران شهید در شهر سمنان، افزود: حرکت مردمی برای احیای محله اسلامی در سمنان نمونه است.
وی به تهیه 40 فقره جهیزیه برای خانواده های نیازمند در سمنان اشاره و اضافه کرد: 120 میلیون ریال برای هر جهیزیه در این برنامه هزینه شده است که همه از منابع مردمی بوده و هیچ اعتبار دولتی یا از سپاه و بسیج استفاده نشده و تمام هزینه ها از خیران مردمی است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: مردم به مجموعه سپاه و بسیج در تهیه این مجموعه جهیزیه ها که در کشور برنامه ریزی می شود اعتماد دارند، این اعتماد بزرگترین سرمایه برای سازمان بسیج است.
 

 

نظر شما