حمید رضا درودی

نمایشگاه بهاره در سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی برپا می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۶:۴۸
کد خبر: ۸۱۴۷۷۲
نمایشگاه بهاره در سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی برپا می‌شود
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای خراسان جنوبی با بیان اینکه نمایشگاه فروش بهاره هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند واقع در خیابان غفاری برگزار می‌شد، اظهار کرد: با تکمیل سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی بیرجند، امسال نمایشگاه فروش بهاره در این مکان برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تابناک از خراسان جنوبی، حمید رضا درودی مدیرعامل شرکت نمایشگاههای خراسان جنوبی با بیان اینکه نمایشگاه فروش بهاره هر ساله در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند واقع در خیابان غفاری برگزار می‌شد، اظهار کرد: با تکمیل سایت جدید نمایشگاه بین‌المللی بیرجند، امسال نمایشگاه فروش بهاره در این مکان برپا می‌شود.

وی از گشایش نمایشگاه فروش بهاره از 13 لغایت 19 اسفندماه در بیرجند خبر داد و بیان داشت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان از سراسر کشور در قالب 300 غرفه کالاهای مورد نیاز مردم برای سال نو را عرضه می‌کنند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان‌جنوبی اضافه کرد: این غرفه‌ها ارزاق و کالاهای اساسی مردم اعم از پوشاک، کیف و کفش، حبوبات و لبنیات، میوه‌جات، شیرینی و آجیل را تأمین می‌کنند.

درودی با اعلام اینکه نمایشگاه فروش بهاره جهت رفاه حال شهروندان و برطرف کردن مایحتاج آخر سال مردم برگزار می‌شود، بیان داشت: شهروندان می‌توانند اقلام مورد نیاز خود را برای عید نوروز با قیمت‌های مناسب تأمین کنند.

وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه فروش بهاره صبح‌ها از ساعت  9 الی 13 و عصرها از ساعت 16 تا 21 در سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی واقع در در جاده شهرک بعثت بیرجند دایر است.

 

نظر شما