رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سمنان خبر داد؛

دست رد مامور پلیس به رشوه میلیونی

۱۳۹۷/۱۲/۰۱ - ۱۲:۵۴:۳۰
کد خبر: ۸۱۴۹۵۱
دست رد مامور پلیس به رشوه میلیونی
رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان از رد پیشنهاد رشوه 10 میلیون ریالی یک فروشنده موادمخدر از سوی مامور پلیس شهرستان گرمسار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛سرهنگ "سید شجاع الدین قاسمی" اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر گرمسار در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت فردی در خصوص فروش موادمخدر در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان، پیگیری ویژه موضوع را در دستور کار خود قرارمی دهند.

سرهنگ قاسمی با بیان این که در اقدامات خاص و پیگیری های اطلاعاتی ماموران پلیس، گزارش دریافتی تاییدشد، ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، عملیات دستگیری متهم با حضور ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، پاسگاه انتظامی لجران و کلانتری 11 شهید مصطفی خمینی(ره) اجراشد.

این مسئول انتظامی با اشاره به کشف مقادیری موادمخدر و تعدادی آلات استعمال مواد از مخفیگاه متهم تصریح کرد: متهم برای چشم پوشی پلیس از جرمش، مبلغی معادل 10 میلیون و 640 هزار ریال را به عنوان رشوه به یکی از ماموران پیشنهادمی دهد که با برخورد قاطع این مامور وظیفه شناس مواجه می شود.

وی از رد این پیشنهاد مجرمانه توسط مامور پلیس خبرداد و گفت: مراتب در قالب صورتجلسه ای تنظیم و پس از تکمیل پرونده، متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس بازرسی فرماندهی انتظامی استان سمنان با تمجید از حس مسئولیت پذیری این مامور تاکیدکرد: این گونه رفتارها علی رغم وجود مشکلات اقتصادی نشان از مناعت طبع و روحیه قانون مداری کارکنان خدوم ناجا دارد.

 

نظر شما