نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران در مجمع سالیانه هیئت کشتی خراسان جنوبی بیان شد:

سه رکن پایداری ورزش ایران به روایت قهرمان المیپک

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۳۰:۳۸
کد خبر: ۸۱۵۵۷۰
سه رکن پایداری ورزش ایران به روایت قهرمان المیپک
دبیر فدراسیون کشتی ایران با بیان اینکه دانشگاه ها، نیروی های مسلح و آموزش پرورش می تواند توسعه ورزش را به همراه داشته باشند تاکید کرد: آموزش و پرورش یکی از کلیدی ترین بخش ها است که می تواند پرچم ورزش ها را تا چندین سال بالا داشته باشد

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مجمع سالیانه هیئت کشتی خراسان جنوبی به ریاست رضایی نایب رئیس و لایق  دبیر فدراسیون کشتی ایران و مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و اعضای مجمع و ورزشکاران برگزار شد.

علیرضا رضایی نایب رئیس فدراسیون کشتی ایران نیز در مراسم بیان کرد: خراسان جنوبی انسان های با کمال و با طراوتی است. وی با اشاره به اینکه ورزش و کشتی رشته ای خاص و سنگین است افزود: برخی از باشگاه های تهران از وضعیت خوبی برخوردار نیستند. رضایی با تاکید براینکه کشتی ورزشی مربی محور است و باید مربیان به روز باشند گفت: در اتقاء مربیگیری فدراسیون این آمادگی را دارد تا هر خواسته ای را با دید مثبت انجام دهید. دبیر فدراسیون کشتی ایران با بیان اینکه دانشگاه ها، نیروی های مسلح و آموزش پرورش می تواند توسعه ورزش را به همراه داشته باشند تاکید کرد: آموزش و پرورش یکی از کلیدی ترین بخش ها است که می تواند پرچم ورزش ها را تا چندین سال بالا داشته باشد. وی با بیان اینکه نیروی های مسلح یکی دیگر از بخش های است که می تواند کشتی گیران جدید را جذب کند بیان کرد: دانشگاه های خوبی خراسان جنوبی زبان زد است و در سطح ارتقاء ورزش کشتی می تواند کمک شایسته ای کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز