دبیر فدراسیون کشتی ایران در مجمع سالیانه هیئت کشتی خراسان جنوبی

اهدای ست ورزشی کشتی به مناطق محروم خراسان جنوبی

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۸:۲۹:۵۸
کد خبر: ۸۱۵۵۷۳
اهدای ست ورزشی کشتی به مناطق محروم خراسان جنوبی
لایق از اهدای سرویس دوبنده کشتی و کفش ویژه خراسان جنوبی و شهرستان های محروم خبرداد و بیان کرد: نقد سازنده به ورزش استان کمک می کند و باید خوبی ها را بیان کنیم. لایق خود باوری در کشتی خراسان جنوبی را مهم دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، مجمع سالیانه هیئت کشتی خراسان جنوبی به ریاست رضایی نایب رئیس و لایق  دبیر فدراسیون کشتی ایران و مهران سرپرست مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی و اعضای مجمع و ورزشکاران برگزار شد.

رضا لایق دبیر فدراسیون کشتی ایران نیز در این مراسم گفت: کشتی خراسان جنوبی رتبه برتر برنامه ریزی در کشور را دارد. وی با اشاره به اینکه فرهنگ سازی در ورزش کشتی هم باید انجام گیرد بیان کرد: فدراسیون کشتی توان کمی در کمک به هیات استانی دارد. لایق با تاکید براینکه اگر عزم استانی صورت نگیرد واقعا نتیجه گرفتن کار بسیار سختی را تجربه خواهید کرد تصریح کرد: امروز برای برگزاری مسابقات کشتی با پیگیری و برنامه ریزی یک میلیارد تومان قرار داد می بنیدم. لایق از اهدای سرویس دوبنده کشتی و کفش ویژه خراسان جنوبی و شهرستان های محروم خبرداد و بیان کرد: نقد سازنده به ورزش استان کمک می کند و باید خوبی ها را بیان کنیم. لایق خود باوری در کشتی خراسان جنوبی را مهم دانست.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز