یازدهمین نمایشگاه کتاب، مطبوعات محلی و رسانه های دیجیتال یزد پایان یافت

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۸:۴۸
کد خبر: ۸۱۵۹۳۴
یازدهمین نمایشگاه کتاب، مطبوعات محلی و رسانه های دیجیتال یزد پایان یافت
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: در این نمایشگاه ۲۳۸ ناشر مستقل، ۱۳۷ نمایندگی و ۳۵ غرفه فروش متمرکز در قالب ۳۲۲ غرفه محصولات فرهنگی خود را عرضه کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: یازدهمین نمایشگاه کتاب یزد که با مشارکت ۴۱۰ ناشر و نمایندگی نشر، برای مدت یک هفته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی این استان جریان داشت، شامگاه جمعه پایان یافت.

وی افزود: در این نمایشگاه ۲۳۸ ناشر مستقل، ۱۳۷ نمایندگی و ۳۵ غرفه فروش متمرکز در قالب ۳۲۲ غرفه محصولات فرهنگی خود را عرضه کردند.

جوادیان زاده ادامه داد: برای حمایت از علاقه‌مندان به کتابخوانی یک میلیارد و یکصد میلیون ریال بن تخفیف خرید کتاب در نظر گرفته شد و کتاب‌های عرضه شده در نمایشگاه با تخفیف ۳۰ درصد عرضه شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد از برپایی ۶۰ برنامه جنبی در طول یک هفته برگزاری نمایشگاه کتاب یزد خبر داد و گفت: تجلیل از برگزیدگان جشنواره یزد، تقدیر از بخش‌های فعال در زمینه ترویج فرهنگ کتابخوانی در مناطق روستایی و عشایری، نقد و بررسی کتاب و برگزاری کارگاه‌های مختلف در ارتباط با مباحث حوزه کتاب از برنامه های این نمایشگاه بود.

یازدهمین نمایشگاه کتاب، مطبوعات محلی و رسانه‌های دیجیتال از ۲۷ بهمن تا سوم اسفند ماه با شعار ،یزد جهانی، شهر کتاب و دانایی در محل دائمی نمایشگاه‌های استان دایر شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز