مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد:

راه اندازی صنعت چاپ و نشر در یزد توسط دستگاه‌ها مطالبه شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۱۴:۲۳
کد خبر: ۸۱۵۹۷۰
راه اندازی صنعت چاپ و نشر در یزد توسط دستگاه‌ها مطالبه شود
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد اظهار داشت: ظرفیت های راه اندازی صنعت چاپ و نشر در استان یزد وجود دارد اما نهادهای فرهنگی نظیر اداره ارشاد باید این موضوع را مطالبه کنند تا بخش خصوصی پای کار بیاید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، سیدمسعود عظیمی زاده مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان یزد در ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه کتاب، رسانه های محلی و مطبوعات استان یزد، گفت: ظرفیت های راه اندازی صنعت چاپ و نشر در استان یزد وجود دارد اما نهادهای فرهنگی نظیر اداره ارشاد باید این موضوع را مطالبه کنند تا بخش خصوصی پای کار بیاید.

وی افزود: بخش خصوصی علاقمند به ورود به مباحث فرهنگی و سرمایه گذاری در این زمینه است اما باید شرایط فراهم و درخواستها مشخص باشد و معتقدیم اگر شرایط اسپانسر شدن صنعت در حوزه های مختلف فرهنگی از قبیل کتاب و کتابخوانی، رسانه، صنعت چاپ و نشر فراهم شود، بسیاری از مشکلات این حوزه برطرف خواهد شد.

عظیمی زاده تاکید کرد: ظرفیت تولید کاغذ در استان یزد وجود دارد و این در حالی است که هیچ مطالبه ای در این زمینه وجود ندارد و کاغذ مورد نیاز از کشورهایی نظیر اندونزی وارد می شود و این اتفاق، قیمت تمام شده کتاب را افزایش می دهد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز