عضو شورای شهر یزد:

کتابخوانی آگاهی مردم نسبت به حقوق اجتماعی آن ها را افزایش می دهد

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۰:۲۳:۱۰
کد خبر: ۸۱۵۹۷۶
کتابخوانی آگاهی مردم نسبت به حقوق اجتماعی آن ها را افزایش می دهد
عضو شورای اسلامی شهر یزد بیان داشت: ارتقای فرهنگی بدون کتاب ممکن نیست و و با کتاب خوانی، تجربیات انسان های برجسته در قبل و امروزه به مردم منتقل می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، ونوس عامری، عضو شورای شهر یزد در ستاد خبری یازدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد اظهار داشت: کتاب خواندن را از سن 10 سالگی با کتاب صمد بهرنگی آغاز کردم و آخرین کتاب در سال 97 ، کتاب طریق بسمل شدن اثر محمود دولت آبادی بوده است.

وی با اشاره به نقش مهم کتاب در ارتقای سطح فرهنگ جامعه عنوان کرد: ارتقای فرهنگی بدون کتاب ممکن نیست و و با کتاب خوانی، تجربیات انسان های برجسته در قبل و امروزه به مردم منتقل می شود.

عضو شورای شهر افزود: کتاب خوانی می تواند آگاهی جامعه را نسبت به شرایط موجود و حقوق خود افزایش دهد.

 عامری با اشاره به اینکه هیچ یک از نمایشگاه ها با یکدیگر قابل مقایسه نیستند، بیان کرد: در هر نمایشگاه کتاب های به روز شده و فراوانی عرضه میشود که این امر در هرسال موجب زیبایی آن میشود.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به متفاوت بودن ذائقه و سلیقه مردم در انتخاب کتاب ها گفت: نمی توان کتاب ویژه ای معرفی کرد چرا که هر شخصی  سلیقه خود را در انتخاب و خرید کتاب در نظر خواهد گرفت.

عضو شورای شهر در پایان سخنان خود عنوان کرد: از میان کتاب های موثر میتوان به کتاب جنگ و صلح اثر تولستوی، مسئله حجاب اثر شهید مطهری و... اشاره کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز