مدیرکل راه آهن شرق خبرداد:

کاهش حوادث ریلی در راه آهن شرق

۱۳۹۷/۱۲/۰۴ - ۱۹:۳۳:۳۴
کد خبر: ۸۱۶۲۴۶
کاهش حوادث ریلی در راه آهن شرق
مدیرکل راه آهن شرق گفت: با برنامه‌ریزی‌‌های انجام شده شاخص‌های ایمنی در راه آهن شرق افزایش یافته است که عامل کاهش مطلوب حوادث ریلی در این اداره کل بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی، محمدرضا چنگانی مدیرکل راه آهن شرق عصر امروز در حاشیه بازدید از خطوط راه‌آهن شرق گفت:ایمنی در حمل‌ و نقل ریلی اهمیت ویژه‌ای دارد و هیچ بهانه و قصوری دراین ‌باره پذیرفتنی نیست.

وی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده شاخص‌های ایمنی در مقایسه با سال‌های قبل در اداره کل راه آهن شرق افزایش یافته است.

مدیرکل راه آهن شرق افزود: این اداره کل در تمامی شاخص‌های ایمنی و شدت آن در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته و میانگین 5 ساله گذشته رتبه نخست را در بین مناطق راه آهن کشور به دست آورده است.

چنگانی افزود: بر اساس گزارش تحلیلی آمار حوادث راه‌آهن کع از سوی اداره کل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن جمهوری اسلامی منتشر شد اداره کل راه آهن شرق جایگاه ایمن ترین منطقه ریلی کشور را به دست آورد.

وی بیان کرد: تلاش می‌شود با اقدامات پیشگیرانه در سال‌های آتی سوانح ریلی را به کمترین مورد برسانیم و به این منظور برای بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان و خانواده‌های ساکن حاشیه خطوط ریلی از طریق حضور کارشناسان راه آهن و پلیس در مدارس و مساجد، نصب بنر و دیوار نوشته‌های مرتبط آگاهی بخشی مردم صورت گرفته است.

مدیرکل راه آهن شرق تصریح کرد: توزیع بسته‌های فرهنگی و بروشورهای اطلاع رسانی، احداث پل‌های زیرگذر برای تسهیل عبور و مرور از حریم خطوط راه آهن در مناطق حادثه خیز نیز از اقدامات انجام شده است.

چنگانی اظهار داشت: با همکاری شبانه روزی کارکنان راه آهن شرق علاوه بر کاهش مطلوب حوادث ریلی شاهد افزایش 21 درصدی در تناژ بارگیری و افزایش 83 درصدی تخلیه بار در سال جاری نیز بوده‌ایم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز