رئیس هیات کبدی استان سمنان:

تاپایان فروردین۹۸ دو خانه کبدی در سرخه و درجزین افتتاح می شود

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۵:۱۸:۵۰
کد خبر: ۸۱۶۵۱۳
تاپایان فروردین۹۸ دو خانه کبدی در سرخه و درجزین افتتاح می شود
رئیس هیات کبدی استان سمنان با اشاره به این که در استان سمنان تاکنون 2 خانه کبدی افتتاح شده است افزود : تاپایان فروردین۹۸ دو خانه کبدی در سرخه و درجزین افتتاح می شود.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ جلسه هم اندیشی هیئت کبدی استان به منظور توسعه این رشته ورزشی در استان با حضور جانعلی مدیر کل ، نصیری رئیس گروه فرهنگی اداره کل ، قدیری مسئول حراست ، اصغرزاده رئیس گروه ورزش همگانی ، کردی مسئول روابط عمومی ، صادقی رئیس گروه ورزش قهرمانی ، شاهمیری رئیس هیئت کبدی استان واعضای هیئت در محل اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.
مجتبی جانعلی بر لزوم استعدادیابی این رشته ورزشی تاکید کرد و گفت : همه مجموعه ها در کنار هم برای پیشرفت این رشته اهتمام ورزند.
وی ضمن تقدیر از عملکرد هیئت کبدی استان افزود: وجود استعدادهای فراوان در استان سمنان در کنار برنامه ریزی دقیق و پرهیز از پرداختن به حاشیه ها در اداره هیات کبدی باعث می شود که به جایگاه اصلی خود در ورزش کبدی کشور نزدیک شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان تصریح کرد : در جهت تقویت این رشته نوپا در استان و رفع مشکلات پیش رو این جلسه برپا شده است و امیدواریم ساختار هیئت کبدی استان سمنان به سمتی برود که در نهایت شاهد حضور ورزشکاران این خطه در میادین ملی و بین المللی باشیم.
سیدمحمد شاهمیری در این نشست گفت: برای رسیدن به اهداف ورزشی توسعه ورزش کبدی در معرفی قهرمانانمان به کشور و با در نظر گرفتن نوپائی این رشته اقداماتی انجام شده است، که خوشبختانه این رشته ورزشی در استان خیلی زود باز دهی داد و نماینده استان را به تیم ملی معرفی کرد.
وی با اشاره به این که در استان سمنان تاکنون 2 خانه کبدی افتتاح شده است افزود : تاپایان فروردین۹۸ دو خانه کبدی در سرخه و درجزین افتتاح می شود.
رئیس هیات کبدی استان سمنان تصریح کرد :هیئت کبدی استان ، هیاتی نوپا بوده که می طلبد مورد حمایت ویژه قرار گیرد.

 

نظر شما