استاندار سمنان؛

پارک موزه می تواند اثری ماندگار برای معرفی فرهنگ دفاع مقدس به جوانان باشد

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۵۷:۴۲
کد خبر: ۸۱۷۵۱۳
پارک موزه می تواند اثری ماندگار برای معرفی فرهنگ دفاع مقدس به جوانان باشد
علیرضا آشناگر گفت: پارک موزه دفاع مقدس می تواند برای توسعه و معرفی فرهنگ والای ۸ سال دفاع مقدس بسیار موثر باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛علیرضا آشناگر روز سه شنبه ۷ اسفند ۹۷ در جلسه هیات امنای پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان در مجموعه فرهنگی پارک موزه استان گفت: این پارک موزه می تواند در معرفی فرهنگ والای هشت سال دفاع مقدس به عامّه مردم و بویژه جوانان موثر واقع گردد.
وی با بیان اینکه مجموعه ی پارک‌ موزه دفاع مقدس از همه نظر بسیار مطلوب، زیبا و ارزشمند است، تاکید کرد: باید در استان سمنان ‌مجموعه ای را داشته باشیم که در شان مردم ، شهدا و ایثارگران این استان باشد. 
آشناگر خاطر نشان کرد:با عنایت به بازدیدهایی که از پارک‌ موزه های کشور داشتم ، این پارک ‌موزه بسیار زیبا و جذاب است.‌
وی تصریح کرد: پارک موزه علاوه بر نقش موثر در بسط و توسعه فرهنگ دفاع مقدس ، تاثیر بسزایی در جذب گردشگر نیز خواهد داشت و به ماندگاری مسافران و زائران کمک می کند. 
استاندار سمنان ادامه داد:جوانان کشور باید با دلاوری های مردم ایران در دوران جنگ هشت ساله آشنا شوند و امیدوارم این اقدام فاخر در ساخت مجموعه پارک‌ موزه ، تبدیل به یک اثر ماندگار نیز گردد.‌
وی گفت: در تکمیل و تجهیز مجموعه پارک ‌موزه ، توجه به ایجاد یک حسّ حماسی به مردم مورد توجه قرار گیرد و استفاده از نور و آب نیز بعنوان نماد پاکی شهدا بعنوان یک اصل ، جدی گرفته شود.
وی ابراز داشت: شهرداری به گونه ای اقدام کند که در جاده سازی منتهی به پارک موزه و استفاده از المانها به گونه ای پیش رود که این حس را در مردم القا نماید که به نقطه ای متفاوت و خاص رسیده اند.
استاندار سمنان افزود:شهرداری نسبت به ساخت سازه ها و مجموعه های جدیدی که در این منطقه ایجاد می شود، نظارت بیشتری نموده و حساسیت های لازم را در نظر گرفته و حریم این منطقه را مشخص نماید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز