در کنگره علمی مسائل اجتماعی جوانان؛

مقاله بررسی علل و عوامل موثر بر گرایش جوانان به ازدواج سفید ارائه شد

۱۳۹۷/۱۲/۰۷ - ۱۵:۴۶:۵۶
کد خبر: ۸۱۷۶۲۳
مقاله بررسی علل و عوامل موثر بر گرایش جوانان به ازدواج سفید ارائه شد
عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی در کنگره علمی مسائل اجتماعی جوانان مقاله مقاله بررسی علل و عوامل موثر بر گرایش جوانان به ازدواج سفید را ارائه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، مرضیه ابراهیمی، پیش از ظهر امروز در کنگره علمی مسائل اجتماعی جوانان با اشاره به موضوع مقاله "بررسی علل و عوامل موثر بر گرایش جوانان به ازدواج سفید " اظهار داشت: ازدواج سفید یک موضع جنسیتی است که برای مردم به ویژه دختران مسئله مهمی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی بیان کرد: این نوع ازدواج، فرصت ازدواج صحیح را از دختران سلب می کند و تحقیقات حاکی از آن است که فرصت های ازدواج برای این نوع افراد از بین می رود و یا کم می شود.

وی ادامه داد: این مقاله در خصوص هم باشی جوانان و ضرورت بررسی آن است که در این راستا آمار کمی وجود ندارد اما آمار کیفی نشان میدهد که این امر هم خود مسئله است هم منشا شکل گیری مسائل و مشکلات دیگر در جامعه خواهد بود.

ابراهیمی گفت: از جمله آثار این روابط می توان به خشونت در سطح جامعه، انزوا، تنهایی و... اشاره کرد.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی افزود: هدف از بررسی این نوع روابط آن است که نشان دهیم مسائل خانواده تا چه اندازه درهم باشی و  روابط قبل از ازدواج موثر است که خوشبختانه داوران این کنگره داده های این مقاله را در این زمینه تایید کرده اند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز