معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

سمن ها مدافع مطالبات جوانان هستند

۱۳۹۷/۱۲/۰۸ - ۰۰:۲۴:۱۳
کد خبر: ۸۱۷۶۶۷
سمن ها مدافع مطالبات جوانان هستند
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد جوانان استان یزد بیان داشت: سمن ها در رفع نیازهای مختلف جوانان وظیفه بزرگی را برعهده دارند و می بایست مدافع مطالبات جوانان در استان باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد جوانان استان یزد با معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  برگزار شد.

محمدمهدی تندگویان در این نشست اظهار داشت: در این سالها سازمان جوانان هیچ گاه به رشد و بلوغ نرسیده اما اکنون وقت آن است رشد پیدا کند و به تشکل ها هویت بخشیده و شناسه ملی برای آنها در نظر گرفته شود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: امسال سعی بر این بوده که مسئله شناسه ای تشکل ها حل شود و خوشبختانه تلاش مسئولان به این هدف تحقق بخشیده است.

تندگویان با اشاره به اوردن شبکه ملی در استان یزد بیان داشت: استان یزد ظرفیت مناسبی را برای ایجاد شبکه ملی دارد  و در صورت ایجاد آن یزد اولین استان در راستای تشکیل یک شبکه ملی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکل سمن ها برای بیمه شدن اشاره کرد و اظهار داشت: امروزه نیز سندیکاهای رسمی مانند هنرمندان، خبرنگاران و... برای دریافت بیمه با مشکلات بسیاری مواجه اند اما با رسمی شدن سمن ها این نوع مشکلات قابل حل خواهد بود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان یکی از رسالت های سمن ها را رفع نیازهای مختلف جوانان برشمرد و عنوان کرد: سمن ها در این راستا وظیفه بزرگی را برعهده دارند و می بایست مدافع مطالبات جوانان در استان باشند.

تندگویان همچنین از مرمت و بازسازی خانه جوان یزد خبر داد و گفت: خانه جوان یزد از املاک وزارت ورزش و جوانان است که بازسازی آن با مکاتبات نیز قابل پی گیری خواهد بود.

وی نیاز مشترک وزارت ورزش و جوانان و مراکز آموزش عالی را ایجاد خانه جوان برشمرد و اظهار کرد: امید آن است که در این زمینه نیز به جمع بندی برسیم و با استفاده از ظرفیت دانشگاه های سراسر کشور، خانه جوان را در آنها ایجاد کنیم.

شایان ذکر است در این نشست هم اندیشی، نمایندگان سازمان های مردم نهاد جوانان استان یزد با معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  در فضایی صمیمی به ارائه انتقادات، طرح ها و پیشنهادات خود پرداختند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز