مدیرکل مدیریت بحران استانداری مطرح کرد:

استان یزد پایلوت آموزش مدیریت بحران‌

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۰:۱۵:۵۴
کد خبر: ۸۱۸۲۳۸
استان یزد پایلوت آموزش مدیریت بحران‌
مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد با بیان اینکه استان یزد پایلوت آموزش مدیریت بحران در کشور است، گفت: در سال‌های ۹۵ و ۹۶ بیش از ۲۰۰ هزار نفر در استان در ‌این رابطه آموزش دیده اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، دومین دوره آموزشی مدیریت بحران(‌مبشر) ویژه مدیران شهرستان های استان با موضوع سیل و زلزله با حضور "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "بهنام سعیدی" معاون پیش‌بینی سازمان مدیریت بحران کشور، "عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار، "هادی هادی نسب" مدیرکل مدیریت بحران استانداری، فرمانداران و جمعی از مسئولان استان در شرکت فولاد آلیاژی ایران برگزار شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری در این دوره آموزشی، استان یزد را پایلوت آموزش مدیریت بحران در کشور عنوان و بیان کرد:‌ خوشبختانه در سال‌های ۱۳۹۵ و ۹۶ بیش از ۲۰۰ هزار نفر در استان یزد در رابطه با مسائل ‌حوزه مدیریت بحران آموزش دیده اند.
"‌هادی هادی نسب" ‌ادامه داد: آرامش موجود نتیجه فعالیت شبانه روزی ستاد مدیریت بحران در شهرستان‌ها و مرکز استان ‌است و در این دوره آموزشی دو روزه کارخواست‌های مختلف تعیین و تبیین می‌شوند.
وی خشکسالی و سیل را ازجمله مهم ترین دغدغه‌های استان در حوزه مدیریت بحران دانست و افزود:‌ یزد درگیر بحران خاموش خشکسالی است.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به ضرورت آموزش بهره‌برداری مناسب از منابع آبی استان،‌ خاطرنشان کرد: خوشبختانه درحال حاضر به واسطه برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد مدیریت منابع آبی استان یزد در حد معقول انجام می‌شود.
هادی‌نسب طوفان، ریزگردها و جاده‌های غیراستاندارد را از دیگر بحران‌های خاموش استان یزد دانست و ادامه داد: در سال ۹۵ سند آموزش مدیریت بحران در استان یزد تدوین شده و تاکنون در حال اجرایی کردن فصل‌های این سند هستیم.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری در پایان سخنان خود تاب‌آوری را یکی از مهمترین ضرورت‌های اجرایی در حوزه مدیریت بحران عنوان و خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری خوب و مدیریت صحیح در زمان بحران باید نتیجه و برآیند این دوره های آموزشی باشد.
گفتنی است ۲۸۰ نفر از کارکنان مدیریت بحران استانداری و فرمانداری‌های شهرستان های استان یزد‌ در این دوره آموزشی دو روزه‌ با موضوع سیل و زلزله شرکت کرده اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز