استاندار سمنان؛

بنیاد شهید در بحث حمایت از خانواده ایثارگران تلاش کند

۱۳۹۷/۱۲/۰۹ - ۱۱:۱۱:۱۴
کد خبر: ۸۱۸۳۵۶
بنیاد شهید در بحث حمایت از خانواده ایثارگران تلاش کند
علیرضا آشناگر گفت: بنیاد شهید تلاش نماید تا از ظرفیت های قانونی مورد نظر موجود خود در بحث حمایت از خانواده ایثارگران استفاده نماید.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛علیرضا آشناگر روز چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷ در دیدار با پاکدل ، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: الحمدلله بنیاد شهید از جمله نهادهایی است که کار خود را به خوبی انجام داده و مشکلی برای مدیریت اجرایی استان ایجاد نکرده است.‌
وی افزود: مشکلاتی بصورت عمومی برای ایثارگران در سطح کشور وجود دارد که یکی از مهمترین آنها بیمه ایثارگران بود که با تدبیر دولت مرتفع گردید.
وی با بیان اینکه گلزارهای شهدا در سطح استان سمنان بسیار خوب و زیبا طراحی و اجرا گردیده است و این بسیار خوب و ارزشمند است، تصریح کرد:تاکید دارم که در سفرهای شهرستانی حتما با خانواده شهدا دیدار و گفتگو نموده و از مصاحبت و ملاقات با این عزیزان انرژی بگیرم. 
آشناگر گفت:همه دستگاههای اجرایی دیدار با خانواده شهدا را در برنامه های کاری خود قرار داده و نسبت به انجام منظم و مستمر آن اهتمام نمایند. 
وی بیان کرد:در بحث استخدام و اشتعال بکار فرزندان ایثارگران دچار مشکلات و تنگناهای اداری هستیم و در هر صورت تلاش شده است تا مساعدتهای لازم در این خصوص انجام گردد. 
استاندار سمنان از پرداخت بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان خبر داد و گفت: برای اعطای تسهیلات مشاغل خانگی و اشتغال روستایی با محدودیت و مشکل خاصی مواجه نیستیم ، اما به نظر می رسد استقبال مطلوبی از این تسهیلات به انجام نرسیده است.‌

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز