شب گذشته انجام شد:

بازدید معاون اقتصادی استاندار از بزرگترین روستای ۴ هزارنفری اهل سنت خراسان جنوبی

۱۳۹۷/۱۲/۱۲ - ۱۴:۰۲:۳۹
کد خبر: ۸۱۹۵۷۶
بازدید معاون اقتصادی استاندار از بزرگترین روستای ۴ هزارنفری اهل سنت خراسان جنوبی
عابدی معاون اقتصادی استاندارخراسان جنوبی در سرکشی از روستاهای تابعه شهرستان درمیان و گفتگوی رو در رو با مردم و احصا مشکلات آنها وی از روستاهای مهدی آباد گندمی، هندوالان و نوغاب(بزرگترین روستای اهل سنت خراسان جنوبی) از توابع بخش مرکزی بازدید کرد و در جمع مردم حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ شب گذشته عابدی معاون اقتصادی استاندارخراسان جنوبی در سرکشی از روستاهای تابعه شهرستان درمیان و گفتگوی رو در رو با مردم و احصا مشکلات آنها وی از روستاهای مهدی آباد گندمی، هندوالان و نوغاب(بزرگترین روستای اهل سنت خراسان جنوبی) از توابع بخش مرکزی بازدید کرد و در جمع مردم حضور یافت.

عابدی معاون اقتصادی استانداری خراسان جنوبی نیز در جمع مردم افزایش توان اقتصادی مردم را اولویت دولت دانست و بیان کرد: کارآفرینی و همت مردم نقش بسزایی در توسعه محل زندگی شان است.

وی با اشاره به اینکه با همکاری دفتر مناطق محروم نهادریاست جمهوری، بانک سینا و بانک کارآفرینی امید بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان به احداث کارخانه فرآوری زرشک اختصاص یافته است خاطرنشان کرد: با احداث مجتمع آبرسانی کلاته ملا و گاز رسانی چندین روستا بخش مرکزی از نعمت آب لوله کشی و گاز شهری برخوردار می شوند.

در این بازدید ها به اذغان ائمه جمعه و دهیاران این روستا در مدت این چهار سال گذشته خدمات خوبی اعم از برق، سالن ورزشی، راه آسفالت به مردم ارائه شده است.

خسروی رئیس شورای اسلامی روستای 4 هزار نفری نوغاب از توابع بخش مرکزی شهرستان درمیان از حضور استاندارخراسان جنوبی در شهرستان های و رسیدگی به موضوعات مردم به ویژه روستاییان و مناطق محروم تقدیر و تشکر کرد. وی با اشاره به اینکه این روستا نیازمند کتابخانه است گفت: حاظریم با مشارکت مردم کتابخانه ای در این روستا احداث شود.

نکته جالب این سفرحضور جوانان در روستاها و مطالبه ابتدای ترین خدمات همچون، آب، برق، گاز، اشتغال بودند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز