استاندار یزد:

فعالیت مرکز آموزشی ‌CBRNE می‌تواند الگوی مناسبی در مدیریت فراسازمانی باشد

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۲:۲۶:۲۰
کد خبر: ۸۱۹۷۸۲
فعالیت مرکز آموزشی ‌CBRNE می‌تواند الگوی مناسبی در مدیریت فراسازمانی باشد
استاندار یزد در جلسه هماهنگی و پیگیری تفاهم نامه بین وزارت بهداشت و درمان، سازمان پدافند غیرعامل، استانداری یزد و دانشگاه علوم پزشکی با محوریت پدافند غیرعامل و مرکز ملی آموزش و مهارت آموزی ‌CBRNE، فعالیت این مرکز را الگوی مناسبی در مدیریت فراسازمانی دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، جلسه هماهنگی و پیگیری بندهای تفاهم نامه بین وزارت بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی، سازمان پدافند غیرعامل کشور، استانداری یزد و دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهیدصدوقی(‌ره) یزد با محوریت پدافند غیرعامل و مرکز ملی آموزش و مهارت آموزی زنده یادجوکار در حوزه CBRNE با حضور استاندار یزد، معاونان و مسئولان سازمان پدافند غیرعامل کشور، رئیس ستاد پدافند غیرعامل وزارت بهداشت و درمان، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد و دبیر کمیته پدافند غیرعامل ‌این دانشگاه در وزارت کشور برگزار شد.

استاندار یزد در این جلسه ‌گفت: فعالیت مرکز ملی آموزش و مهارت آموزی ‌CBRNE یزد بیانگر تفاهم خوب بین سازمان های ‌مختلف بوده است و می تواند الگوی مناسبی در مدیریت فراسازمانی باشد.

"‌محمدعلی طالبی" ‌همچنین حمایت و همکاری استانداری یزد را در راستای اهداف تفاهم نامه اعلام کرد.

جانشین ‌پدافند شیمیایی سازمان پدافند غیرعامل کشور از اتفاقات خوب انجام شده در این حوزه در استان یزد ابراز خرسندی کرد و از پرداخت اولین اعتبار جهت تامین تجهیزات مورد نیاز برای مرکز آموزشی زنده یاد جوکار (‌CBRNR) ‌یزد خبر داد.

"‌سردار مهدی روحانی" همکاری لازم سازمان پدافند غیرعامل را براساس تفاهم نامه مذکور اعلام نمود و برنامه های سال آینده را برشمرد.

"‌محمد کریمی نیا" ‌مدیرکل بهداشت و درمان سازمان پدافند غیرعامل کشور در رابطه با الزامات و نیازهای جامعه امروز در حوزه پدافند غیرعامل نکاتی را یادآور شد و بر آمادگی حوزه بهداشت و درمان سازمان برای پشتیبانی از مرکز آموزشی ‌CBRNE یزد تاکید کرد.

"‌نفیسه میرکتولی" رئیس ستاد پدافند غیرعامل وزارت بهداشت، ‌درمان و آموزش پزشکی ضمن ارائه گزارش و اعلام عزم جدی وزارت بهداشت درخصوص کمک و حمایت در راستای افزایش توانمندی مرکز آموزش و مهارت آموزی پدافند غیرعامل زنده یاد جوکار، برنامه های سال ٩٨ در این حوزه را اعلام نمود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری یزد نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده ارائه داد و برگزاری دوره های آموزشی در حوزه پدافند غیرعامل را ضروری و منطبق با نیازهای جامعه دانست.

"‌محمدصادق طهماسبی" همچنین در رابطه با روند اجرای تفاهم نامه و پیگیری های انجام شده برای تجهیزات مرکز خیری و آموزشی ‌CBRNE و فاز دوم این مرکز ملی توضیحاتی عنوان و بر حمایت همه جانبه اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برای اجرای بندهای این تفاهم نامه، ‌تاکید کرد.

"‌محمدرضا میرجلیلی" رئیس دانشگاه علوم پزشکی آیت الله شهید صدوقی(‌ره) ‌یزد ضمن تشکر از وزارت بهداشت و درمان، سازمان پدافند غیرعامل کشور و استانداری یزد ‌برای حمایت از راه اندازی مرکز آموزشی زنده یاد جوکار، آمادگی ‌کامل دانشگاه برای پیشبرد فازهای بعدی این مرکز را اعلام نمود.

"‌احمد دهقان" رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان و دبیر کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکى یزد از همکارى، هم ‌افزایى و پیگیری هاى "‌محمدصادق طهماسبى" ‌به عنوان دبیر شوراى پدافند غیرعامل استان و همچنین از توجه ویژه سازمان پدافند غیر عامل کشور و وزارت بهداشت و درمان به استان یزد تقدیر و تشکر ‌کرد.

گفتنی است اولین اعتبار برای تامین تجهیزات مورد نیاز مرکز ملی آموزش و مهارت آموزی پدافند غیرعامل زنده یاد جوکار (‌CBRNE) یزد از سوی سازمان پدافند غیرعامل کشور پرداخت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز