معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی:

نمایشگاه بهاره در بیرجند گشایش یافت

۱۳۹۷/۱۲/۱۳ - ۱۷:۲۶:۴۴
کد خبر: ۸۲۰۱۷۷
نمایشگاه بهاره در بیرجند گشایش یافت
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از گشایش نمایشگاه بهاره در بیرجند خبر داد و گفت: امسال نمایشگاه بهاره در محل جدید واقع در ابتدای جاده علی‌آباد لوله برگزار می‌شود.

به گزارش برناخراسان جنوبی، علی تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبیامروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بهاره در بیرجند اظهار داشت: براساس مصوبه کمیسیون تنظیم بازار استان خراسان جنوبی امسال نمایشگاه بهاره در مرکز استان با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان و اتاق اصناف بیرجند برگزار می‌شود.

وی گفت: این نمایشگاه در محل جدید نمایشگاه‌های بین‌المللی خراسان جنوبی در ابتدای جاده علی‌آباد لوله برگزار می‌شود و از امروز تا 19 اسفند برای استفاده عموم دایراست.

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: نمایشگاه بهاره با حضور تولیدکنندگان و اصناف در 300 غرفه برگزار می‌شود که کالا‌های شامل کیف، کفش، آجیل، خشکبار، پوشاک و انواع شیرینی به صورت مستقیم و بدون واسطه در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

تهوری با اشاره به اینکه کالا‌های تنظیم بازار نیز در 10 غرفه از نمایشگاه توزیع می‌شود یادآور شد: ساعت کار نمایشگاه صبح‌ها از ساعت 9 تا 12 و عصر‌ها از ساعت 16 تا 21 خواهد بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز