مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی:

افزایش ۳۰ درصدی کمک های مردم به کمیته امداد

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۴:۱۹:۰۰
کد خبر: ۸۲۰۵۶۹
افزایش ۳۰ درصدی کمک های مردم به کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: با توجه به افزایش مشکلات اقتصادی و توطئه های گوناگون دشمن در راه اندازی هشتک نه به کمیته امداد نه تنها این امر محقق نشد بلکه کمک های مردمی 30 درصد افزایش یافت.

به گزارش برنا خراسان جنوبی، رضا سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی در دیدار مدیران و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: با تمام توطئه های دشمن، کمک های مردم در ماه مبارک رمضان افزایش داشت و با سرازیر شدن منابع دولتی و مردمی از اول مهر ماه توانستیم تمامی صف های انتظار را در زمینه تسهیلات اشتغال، ازدواج، مسکن و جهیزیه برداریم.
وی افزود: همت مردم و تلاش کارکنان کمیته امداد باعث شد در سال 97 علیرغم تمامی مشکلات اقتصادی در برخی منابع تا 400 درصد تخصیص اعتبار داشته باشیم.
مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی اضافه کرد: از محل تبصره 14 نیز 14 هزار سهمیه برای کمک به خانوارهای محروم استان تخصیص یافت و با توجه به 14 میلیارد تومان تعهد وام کارگشایی، 26 میلیارد تومان جذب شد.
وی از پرداخت سرانه مسکن به تمامی مستاجران زیر پوشش خبر داد و گفت: تسهیلات مسکن از 10 میلیون تومان به 30 میلیون تومان رسید و در پرداخت فرانشیز درمان بیماران صعب العلاج تا 100 درصد و سایر بیماران تا 80 درصد فرانشیز درمان پرداخت شد.
سلم آبادی بیان کرد: در زمینه کمک به مناطق محروم که اولین بار در کشور برای 6 استان اجرا شد در شهرستان سربیشه سه میلیارد و 700 میلیون تومان طرح های محرومیت زدایی اجرا شد که یک میلیارد و 800 میلیون تومان مربوط به تامین موارد ضروری زندگی بود.
وی با بیان اینکه از محل روستاهای ضریب 9 نیز یک میلیارد و 600میلیون تومان تخصیص یافت تصریح کرد: امیدواریم این اعتبار تا پایان سال در روستاهای شهرستان سربیشه و نهبندان هزینه شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز