استاندار یزد تاکید کرد:

ضرورت پایش مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه های اقتصادی توسط بخش خصوصی/ روش های تامین مالی و استفاده از بازار سرمایه، آموزش داده شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۵ - ۱۰:۱۰:۱۱
کد خبر: ۸۲۰۸۴۴
استاندار یزد بر عمومی سازی روش های تامین مالی و بورس در سطح مختلف جامعه با هدف معرفی ظرفیت های جدید تاکید و بیان کرد: پایش مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی و کارگروه های اقتصادی توسط بخش خصوصی ضرورت دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، استاندار یزد در جلسه ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان گفت:پایش کارگروه ها و ستادهای مختلف استان توسط بخش خصوصی همچون خانه صنعت،تجربه خوبی برای استان یزد است و این موضوع ضرورت دارد.

«محمدعلی طالبی» افزود:در کنار ارزیابی عملکردها،پایش روند فعالیت ها و حتی موضوعات مطرح شده در جلسات نیز با مشاوره فکری دستگاه های مختلف می تواند زمینه تحقق نتیجه گیری بهتر و کارآمدی موثرتر را فراهم سازد.

طالبی بیان کرد:کمیته پایش عملکرد ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی از جایگاه مهمی برخوردار است و ضروریست دستگاه های اجرایی استان با این کمیته همکاری مستقیم و مستمر داشته باشند.

وی اظهار داشت:مصوبات و تصمیم گیری های برآمده از جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی استان باید به شکلی تنظیم و هدف گذاری شود که در ردیف اختیارات این استان باشد و برای تحقق این امر لازم است موضوعات در کمتیه ای کارشناسی مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عالی ترین مقام اجرایی استان خاطرنشان کرد:لازم است جلسات آموزشی روش های تامین مالی  و بورس تداوم داشته و به صورت تخصصی و ویژه در بخش های صنعتی و سایر حوزه ها با معرفی ظرفیت های جدید برگزار و مورد توجه باشد.

طالبی افزود: دوره های آموزشی و آگاهی بخشی با هدف  معرفی ظرفیت های بورس و سرمایه گذاری مالی  برای کارفرمایان و عموم مردم برگزار شود و تبیین ایفای نقش کارآفرینی و لزوم تامین سرمایه در واحدهای آموزش تاکید و از ابعاد مختلف تشریح شود.

استاندار یزد بر تداوم پایش عملکرد ستاد اقتصاد مقاومتی تاکید و گفت:ارزیابی بخش خصوصی از عملکرد سایر کارگروه ها در ستاد همزمان با پایش روند سایر فعالیت ها  و پیشنهاد جدید صورت گیرد.

طالبی در پایان بیان کرد:مصوبه ستاد اقتصاد مقاومتی با موضوع لزوم تامین روپوش مدارس از ظرفیت نساجی و تولیدات استان برای اجرا در  سال جاری دیر تر از فصل مدارس اعلام شد اما این موضوع برای سال آینده در سطح استان اجرایی خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز