استقبال قابل قبول از نخستین جشنواره بین المللی فیلم یزد

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۲:۴۴:۳۲
کد خبر: ۸۲۱۹۷۱
استقبال قابل قبول از نخستین جشنواره بین المللی فیلم یزد
تعداد آثار رسیده به نخستین جشنواره بین المللی فیلم شهرهای میراث جهانی یزد؛ پس از اعلان فراخوان و شروع ثبت نام اینترنتی جشنواره 63 نسخه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد به نقل از کمیته خبری جشنواره فیلم یزد تعداد آثار رسیده به نخستین جشنواره بین المللی فیلم شهرهای میراث جهانی؛ یزد؛ پس از اعلان فراخوان و شروع ثبت نام اینترنتی جشنواره از تاریخ یازدهم بهمن ماه تا تاریخ دوازدهم اسفندماه 97، 63 نسخه است که از این تعداد 47 اثر در گروه سنی 14 تا 17 سال و 14 اثر در گروه سنی 18 تا 21 سال هستند.

به گزارش دبیرخانه جشنواره 2 اثر از 63 اثر به دلیل رعایت نکردن زمان قانونی طبق فراخوان جشنواره حذف شد.

دبیرخانه جشنواره اعلام کرد: با توجه اینکه این جشنواره نو پاست و نخستین دوره خود را برگزار می کند، همچنین زمان محدود تولید اثر و محدودیت موضوع که در ایران تنها شهر یزد موضوع جشنواره ی شهرهای میراث جهانی بوده است و علاقمندان برای شرکت در جشنواره و تولید فیلم می بایست به یزد سفر می کردند، لذا تنها 3 فیلم از استان سمنان به دبیرخانه جشنواره ارسال و 60 فیلم تولید نوجوانان و جوانان استان یزد بوده است.

گفتنی است 41 اثر از 63 اثر ارسالی فیلم هایی است که به صورت مشارکتی با جشنواره و انجمن سینمای جوان یزد تولید شده و 22 اثر تولیدات علاقمندان به صورت عموم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز