استاندار یزد:

با زبان هنر می توان جلوه های دیگری از دیار تمدن را به تصویر کشید

۱۳۹۷/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۱:۴۹
کد خبر: ۸۲۱۹۷۶
با زبان هنر می توان جلوه های دیگری از دیار تمدن را به تصویر کشید
استاندار یزد در پیامی به مناسبت برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فیلم یزد بیان داشت: با زبان هنر می توان جلوه های دیگری از دیار تمدن را به تصویر کشید

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، پیام استاندار یزد به مناسبت برگزاری نخستین جشنواره بین المللی فیلم یزدبه شرح ذیل می باشد.

" بسمه تعالی"

جریان یابی رویدادهای فرهنگی و هنری در جامعه، زمینه پویایی شهروندان و هم افزایی هنرمندان را فراهم می آورد.

شهر یزد اگرچه همواره در ابعاد مختلف آوازه ای نیک داشته است اما با زبان هنر نیز می توان جلوه های دیگری از دیار تمدن و توانمندی را به تصویر کشید و چهره معنوی و شاخص این شهر را شایسته تر معرفی کرد.

بر این مبنا نخستین جشنواره فیلم کوتاه یزد می تواند با بهره گیری از هنر وسیع سینما و بیانی نو یزد را آنچنان که باید به ملت های مختلف معرفی نماید و چه نیکوست جوانان و نوجوانان که ذات مبتکر و ذهن خلاق دارند در این جشنواره هنر و استعداد خود را بروز دهند و یزد را از زوایای مختلف و بکر به تصویر بکشند.

این فرصت فرهنگی و هنری در استان یزد را به فال نیک گرفته و مراتب قدردانی خود از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان آن ابراز می دارم.

امیداست برگزاری این رویداد، زمینه موثری در شکوفایی استعدادهای نسل جدید، توسعه صنعت گردشگری و تقویت ارتباطات بخش های مختلف را در سطح استانی، ملی و بین المللی فراهم آورد.

موفقیت روزافزون همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز