توصیه‌های پلیس یزد در آستانه چهارشنبه آخر سال/ با متخلفان باجدیت برخورد می‌شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۱:۵۲:۳۵
کد خبر: ۸۲۲۲۸۹
توصیه‌های پلیس یزد در آستانه چهارشنبه آخر سال/ با متخلفان باجدیت برخورد می‌شود
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد، با ارائه چند توصیه خواستار توجه جدی خانواده‌ها و جوانان به هشدار‌های پلیسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، سرهنگ محمدرضا مزیدی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد  به نوجوانان و جوانان در خصوص چهارشنبه آخر سال توصیه‌هایی را ارائه داد و خواستار توجه جدی خانواده‌ها و جوانان به هشدار‌های پلیسی شد.

وی افزود: متاسفانه سال‌های گذشته شاهد این بودیم که برخی افراد در چهارشنبه سوری امنیت را مختل و اقدام به کار‌هایی می‌کنند که سبب آزردگی خانواده‌ها می‌شود.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان  گفت: از قرار دادن ظروف تحت فشار از جمله کپسول، اسپری، حشره کش‌ها بر روی آتش جدا خودداری و همچنین از استفاده کردن نفت یا بنزین برای روشن نمودن آتش پرهیز کنند.

سرهنگ مزیدی ادامه داد : والدین باید با آموزش و کنترل، فرزندان خود را از خطرات و آسیب‌های ناشی از انفجار مواد منفجره آگاه کنند.

مزیدی با توجه به اینکه بیشترین درصد قربانیان حوادث چهارشنبه آخر سال کودکان و نوجوانان هستند، گفت: جوانان و نوجوانان از پرتاپ ترقه و دیگر مواد منفجره که موجب سلب آسایش دیگران می‌شود خودداری نمایند، برای شادی خود به آزار و اذیت دیگران نپردازند و همچنین با پرتاب مواد محترقه و نارنجک‌های دست ساز به اموال عمومی صدمه نرنند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد، در پایان ضمن امیدواری و جلوگیری از هر گونه پیشامد و حادثه‌ای در چهارشنبه آخر سال، گفت: امیدواریم شاهد هیج گونه حادثه ناگواری نباشیم و روز‌های پایانی سال را با کمترین حوادث سپری کنیم.

توصیه پلیس برگزاری مراسم و شادی متعارف در کنار نظم، امنیت و آرامش است براین اساس پلیس با متخلفان و متجاوزان به حقوق مردم به جد برخورد می‌کند.

 

نظر شما