ارسال ٦٠٠ عکس و ٧٥ فیلم به دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۰:۵۸:۵۳
کد خبر: ۸۲۲۳۶۷
ارسال ٦٠٠ عکس و ٧٥ فیلم به دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از ارسال ٦٠٠ عکس و نیز ٧٥ فیلم توسط عکاسان و فیلم سازان این استان به دبیرخانه دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛حجت الاسلام والمسلمین علی اصغر فضیلت با بیان اینکه استقبال فعالان فیلم و عکس استان از این هفته بسیار خوب بوده است اظهار داشت: این تعداد عکس توسط ٧٥ عکاس و بیش از ٧٠ فیلم ساز ارسال شده است که بیانگر استقبال آنان از این هفته است.

وی با اشاره به سفر سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به سمنان اظهار داشت: از برترین های هفته فیلم و عکس و پیش کسوتان فیلم و عکس استان سمنان عصر پنجشنبه این هفته در آیین اختتامیه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل می شود.

دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان روز یکشنبه با برگزاری کار"اه آموزش عکاسی مستند در تالار آفتاب سمنان و با تدریس استاد حسن غفاری آغاز شد.

هفته فیلم و عکس استان سمنان مشتمل بر برنامه های مختلف است که اکران فیلم های کوتاه، برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری اردوی عکاسی و نیز کارگاه های تخصصی فیلم و عکس از جمله این برنامه ها است.

دهمین هفته فیلم و عکس استان سمنان تا بیست و چهارم اسفند ادامه دارد و در قالب آن کارگاه های تخصصی فیلم و عکس نیز با شرکت هنرجویان و علاقه مندان به هنر عکس و فیلم برگزار خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز