طی روزهای پایانی امسال ۱۴۵ تن گوشت قرمز در استان یزد توزیع می‌شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۱۴:۴۴:۰۶
کد خبر: ۸۲۳۳۹۶
طی روزهای پایانی امسال ۱۴۵ تن گوشت قرمز در استان یزد توزیع می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد با بیان اینکه در استان یزد از لحاظ تخم مرغ در حالت تعادل هستیم گفت: طی روزهای پایانی امسال ۱۴۵ تن گوشت قرمز در استان یزد توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان یزد، محمد رضا علمدار یزدی پیش از ظهر امروز در کارگروه تنظیم بازار استان که در سالن حمیدیا استانداری یزد برگزار شد با بیان اینکه گوشت قرمز در سطح شهر یزد بین 95 تا 100 هزار تومان به فروش می‌رسد اظهار داشت: گوشت گاو و گوساله در استان یزد با قیمت 82 هزار تومان و گوشت شتر با قیمت 85 هزار تومان در سطح شهر یزد به فروش می‌رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد افزود: با مقایسه‌ای که انجام گرفته، در استان اصفهان و فارس گوشت قرمز به قیمت 100 هزار تومان به فروش می‌رسد و گوشت گاو و گوساله در استان اصفهان بین 90 تا 95 هزار تومان و در استان فارس که یک استان مولد است به قیمت 85 هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه تحت نظارت کمیته تخصصی توزیع از تاریخ 1 تیرماه امسال تا کنون بیش از هزار تن انواع گوشت قرمز در استان یزد توزیع شده است گفت: طی روزهای پایانی امسال 145 تن سهمیه جدید گوشت قرمز در استان یزد توزیع می‌شود که در بازار تاثیرات بسیاری دارد.

دبیر کارگروه تنظیم بازار استان یزد اضافه کرد: مرغ گرم و منجمد در استان یزد بین 13 هزار و 950 تومان تا 14 هزار و 900 تومان به فروش می‌رسد که در استان‌های کرمان 14 هزار و 400 و استان فارس 15 هزار و 500 تا 16 هزار تومان است.

وی میزان انواع مرغ توزیع شده در استان یزد با نرخ 12 هزار و 500 تومان تنظیم بازاری تا کنون را 420 تن عنوان و اضافه کرد: از لحاظ تخم مرغ در حالت تعادل هستیم و تولید روزانه استان 72 تن است که از این میزان تولید، 65 تن تولید روزانه به شمار می‌رود و همچنین قیمت تخم مرغ در هفته‌های اخیر هم تقریبا بدون تغییر بوده و روند به نسبت ثابتی را طی کرده است.

علمدار یزدی به قیمت‌های انواع میوه در استان یزد اشاره و تصریح کرد: برخی از میوه‌ها مانند موز با قیمت دلار افزایش و کاهش می‌یابد و ذخیره سازی که در برخی میوه‌جات صورت گرفته به احتمال فراوان سبب کاهش قیمت‌ها در استان می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد ادامه داد: در هنگام توزیع میوه تنظیم بازار باید به نحوی عمل کنیم که هم‌زمان با سراسر کشور اقدام به فروش کنیم تا مشکلات به وجود نیاورد و بتوانیم در این کار بهتر عمل کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز